סרטון של מסיבת פורים מהשבוע מתעד את העבריין עמוס לביא ומקורב לו, שחוטף מהזמר של החאפלה את המיקרופון ומבזה את העבריין בני שלמה שחוסל.
במהלך חאפלה שהתקיימה השבוע לרגל פורים, נראה ונשמע אחד ממקורביו של העבריין עמוס לביא כשהוא צועק למיקרופון של הזמר "ובני שלמה בן ז**ה".

החאפלה עם עמוס לביא

זאת, בזמן שלצידו עומד לביא מחוייך ומנסה להרגיע את מקורבו מקריאות על אדם שכבר לא מהווה איום, ושעם יד ימינו אייל נגר חתם לביא על הסכם סולחה.
זהו כבר הסרטון השני המשמיץ את זכרו של שלמה ומופץ ברשתות החברתיות.
מייד לאחר חיסולו של שלמה, נפוץ סרטון של חאפלה ובה תועד לביא בעצמו כשהוא מבזה את שלמה ואת אחיו שלום שגם הוא חוסל לפני מספר שנים.

החאפלה הקודמת

השמצת אוייבים מעולם הפשע היא תופעה מוכרת ורווחת, והיא זכורה במיוחד מהארוע שבו התבקש הילד הזמר דקל ועקנין, להשמיץ את העבריין מיכאל מור, בשעה שאויבו של מור שמוליק הרוש יושב בסמוך לוקנין, בחאפלה של עבריינים שהתקיימה בצפון.

3 צפייה בגלריה
העבריין עמוס לביא
העבריין עמוס לביא
העבריין עמוס לביא
(צילום: שאול גולן)

חיסולו של שלמה הרעיד את עולם הפשע בישראל, אך הביא גם באופן מפתיע לסולחה, את שני חברי הילדות, העבריינים אייל נגר ועמוס לביא. זאת לאחר שנגר הפך להיות ברבות השנים יד ימינו של שלמה, ובכך הפך את עצמו לאויב של לביא, איתו גדל ברחובות.

3 צפייה בגלריה
החאפלה
החאפלה
החאפלה שיצאה משליטה
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

קראו גם:

הסרטון הזה, שכעת מופץ ברשת החברתית, מעורר ההרבה כעסים מצידם של נאמני שלמה שהפכו להיות "יתומים" מאז חיסולו של הבוס הגדול. היצרים בוערים ומפת הפשיעה בישראל חווה בימים אלו שינויים והפתעות.