תאונת הפגע וברח בראש העין: בית משפט השלום בפתח תקוה האריך ביום שישי את מעצרה של הנהגת, נטליה שטיין, תושבת העיר בת 44, בחשד כי פגעה בנער ליית עלי פריג' בן ה-15 מכפר קאסם וגרמה למותו.
2 צפייה בגלריה
ליית עלי פריג'
ליית עלי פריג'
ליית עלי פריג'
(צילום: פרטי)
לשטיין, שמכחישה את מעורבותה, מיוחסות עבירות רבות בהן הפקרה אחרי פגיעה תוך גרם חבלה חמורה או מוות לנפגע, שיבוש מהלכי משפט, גרימת מוות ברשלנות, סטיה מקו הנסיעה, נהגיה ללא רישיון רכב בתוקף, נהיגה בקלות ראש ועוד.
כזכור, ביום חמישי, בשעה 21:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב בדרך קיבוץ גלויות בראש העין שמיד לאחר מכן נמלט מהזירה.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים את ליית עלי פריג' נער כבן 15 מכפר קאסם שנפצע באורח קשה, אך בהמשך נקבע מותו.

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: איחוד הצלה)

בשעה 00:58, עצרה המשטרה את שטיין בביתה באמצעות מערכות משטרתיות ולאחר שגבתה עדויות משלושה אנשים שונים. כמו כן לקחה המשטרה את רכבה של החשודה ובדיון להארכת מעצרה, ציין נציג המשטרה כי "יש ממצאים שקושרים את הרכב לאופניים" אך למרות זאת היא הכחישה את המיוחס לה.

קראו גם:

לאחר שעיינה בתיק החקירה וצפתה בתמונה שהוצגה לה על ידי נציג המשטרה, ציינה שופטת בית המשפט: "שוכנעתי כי קיים חשד סביר כנגד החשודה בביצוע העבירות המיוחסות לה", ולאחר שהוסיפה כי "יש צורך בפיקוח הדוק של בית המשפט אחר הליכי החקירה" החליטה להאריך את מעצרה של שטיין עד מחר (שני), ה-15 לחודש.