התאונה המחרידה הלילה ברחוב וולפסון: גוברת ההערכה כי הגורם לכך הייתה נהיגה במהירות גבוהה של נהג הרכב הפרטי שסטה למסלולו של האוטובוס ,קו 88 של חברת אפיקים. בוחני התנועה של המשטרה עדיין חוקרים את נסיבות האירוע.
1 צפייה בגלריה
מזירת האירוע בפתח תקוה
מזירת האירוע בפתח תקוה
מזירת האירוע בפתח תקוה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
כזכור, הלילה (בין שבת לראשון) בשעה 00:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על תאונה בין אוטובוס לרכב פרטי, ברחוב דוד וולפסון בפתח תקוה.
חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של נהג הרכב, אלכסנדר רוסו, תושב העיר בשנות השלושים לחייו, והעניקו טיפול רפואי לנוסעת מהרכב, אישה כבת 35, שנפצעה באורח בינוני, לנוסע נוסף ברכב ולנהג האוטובוס שנפצעו באורח קל.
קראו גם:
על פי הערכות ראשוניות של גורמים שהגיעו לזירה לאחר האירוע יתכן והסיבה לתאונה הקשה הייתה נהיגה במהירות גבוהה של נהג הרכב הפרטי שהגיע מכיוון מזרח וככל הנראה סטה לנתיב הנגדי בו הגיע קו 88 של חברת אפיקים מכיוון מערב והתנגש בו. אותם גורמים ציינו כי נהג האוטובוס היה מבוהל ונסער מאוד בעקבות האירוע. כאמור, המשטרה עדיין חוקרת את הנסיבות שהביאו לתוצאה הטרגית.
מחברת אפיקים נמסר בתגובה: "נסיבות התאונה נחקרות בשעות אלו במשטרה. למען שמירה על פרטיותם של המעורבים ובכדי לא לפגוע בהליך החקירה, אנו לא יכולים למסור פרטים נוספים בשלב זה. אנו שולחים את תנחומינו למשפחת ההרוג ומאחלים החלמה מהירה לפצועים".