לפני כשבוע נהרגה אילונה ליכטר (39), אם לשלושה ילדים, בתאונה סמוך לכניסה לעין שריד בשרון. האירוע הטראגי התרחש בזמן שהיא היתה בהליכה ספורטיבית.
2 צפייה בגלריה
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
(צילום: פרטי)
עתה מתברר כי ילדיה, שניים מהם בני 4 ו-6, זקוקים לסיוע כלכלי. עקב המצב, חבריה פתחו בקמפיין מימון המונים וקוראים לציבור לסייע. "המציאות קשה ועימה מצב כלכלי גם לא טוב, אנא מכם אל תתעלמו, בואו כולנו נתאחד עבור ילדיה".
קרובי משפחה סיפרו על אילונה: "היא הייתה אישה מדהימה, אי אפשר לעכל את זה. אנחנו המומים, קשה לדבר עליה בלשון עבר. הנהג שפגע בה לקח אותה מבעלה ושלושת הילדים. זו אבידה גדולה".
עינב אלמליח, חברתה, ספדה: "איך תמיד דאגת ורצית לגבש אותנו בכל הזדמנות שמחה... והנה גיבשת אותנו, אבל לא בנסיבות שמחות, נפרדנו ממך אילונה יקרה. איך ביום בהיר נקטפת מאיתנו, הפרח והלב שלנו, בעדינות וברוך שלך שהיית מעניקה לכולנו. קשה ולא נתפס לדבר ולרשום עלייך בלשון עבר, נוחי על משכבך בשלום יקירה, אנחנו תמיד נזכור ונחבק גם את פאשה והילדים בשבילך".
בשל העובדה כי אילונה חיה עם בן זוגה פאשה ואבי שני ילדיה (הבן הבכור הוא מנישואים קודמים) ללא נישואין, אין לו גישה לפיצויים ולתשלומים שהיא עתידה לקבל, זאת למרות שהוא אבי ילדיה המשוועים לעזרה.

2 צפייה בגלריה
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
(צילום: פרטי)

קראו גם:

אחת מחברותיה, נטלי אריאל, הרימה את הכפפה והחליטה לצאת בקמפיין מימון המונים: "אילונה יצאה לרוץ ולא חזרה אל ילדיה, היא יצאה לרוץ כי זו אילונה, בחור שקצת התפרע בכביש, בשניות בודדות לקח את חייה והרס משפחה שלמה, בעל, שלושה ילדים, שניים מהם קטינים בני 6 ו4 שנותרו ללא אמא ומשפחה שלעולם לא תהיה שלמה.
"הילדים נכנסו למציאות הזויה וכמעט בלתי אפשרית, המציאות קשה ועימה מצב כלכלי גם לא טוב. אנחנו שמענו, אנחנו הכרנו, אנחנו כאן לעזור לבעלה ולילדים לנסות להרים קצת את הראש עם המקרה המצער הזה. אנא ממכם אל תתעלמו בואו כולנו נתאחד עבור ילדיה. כל תרומה קטנה תעזור להם, תעזרו לנו לעזור להם, הם צריכים אותנו".