מזעזע: צעיר בשנות העשרים לחייו מפתח תקוה מואשם כי נכנס לדירת שכניו הקשישים ותקף אותם באלימות על רקע רעש שהקימו לטענתו. בין היתר מואשם הצעיר כי חבט בפניו של הקשיש באמצעות אגרטל שהיה מונח בביתם.

1 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
המחשה
(צילום: יאיר שגיא)

בכתב האישום שהוגש לאחרונה נגד הצעיר, נטען כי בתחילת החודש, בשעת אחר הצהריים ובעת ששהה יחד עם הוריו בדירה בה מתגוררים השלושה, הוא שמע רעש מדירתם של הקשישים. אז, החליט הנאשם לעלות אליהם כשאימו אחריו. כשהגיע לדירת שכניו, דפק בחוזקה על דלת הכניסה עד שהקשישה, בשנות השבעים לחייה, פתחה אותה וניסתה לברר עימו מה קרה שגרם לו לפעול כך.
על פי כתב האישום, באותה עת התקרב לדלת בעלה הקשיש והנאשם אמר לו כי הוא "דופק לו על הראש". הקשיש השיב: "תפסיק, אתה מדבר שטויות", והנאשם ענה בתגובה: "אני אראה לך" תוך שהוא מנסה להכות את אשתו שניסתה לחמוק ממנו וכתוצאה מכך נפלה על הרצפה.
הצעיר המשיך להשתולל, נכנס לדירה, קפץ על המתלונן ותלש חלק משערות זקנו תוך שהוא הולם בו באגרופים עד שגם הוא נפל על הרצפה. כתב האישום ממשיך לתאר את מעשיו של הצעיר שבהמשך ניסה לשבור את ידו של הקשיש, ולאחר מכן נטל אגרטל שהיה מונח בכניסה לדירה והכה באמצעותו בפניו של המתלונן.
קראו גם:
בשלב זה, אימו של הנאשם, יחד עם הקשישה ניסו להפריד בין השניים אך האחרונה נחבלה באפה ונגרמו לה כאבים בגבה. רק אביו של הצעיר שהגיע למקום גם כן הצליח להרחיקו מהקשיש והשלושה עזבו את הדירה.
כעת, מואשם הצעיר בשני סעיפים של תקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש וכניסה למגורים לשם ביצוע עבירה.