הסיפור הבלתי נתפס הזה נשמע כאילו דמיוני, אבל על פי כתב האישום שהוגש השבוע הוא כנראה אמיתי.
2 צפייה בגלריה
תיכון עמל א' פתח תקוה - תמונת פייסבוק
תיכון עמל א' פתח תקוה - תמונת פייסבוק
תיכון עמל א' פתח תקוה
(צילום ארכיון: מור גפני-דור)

כחודש וחצי לאחר מעצרו, כתב אישום הוגש השבוע נגד עידן ששה (40), תושב פתח תקוה, מחנך ומורה לתנ"ך בתיכון עמל א', בטענה כי נפגש מספר רב של פעמים עם שלושה קטינים, חלקם תלמידיו, סיפק להם והשתמש איתם בגז קצפות, שתה איתם אלכוהול ואף הלך עימם לבתי בושת כדי לצרוך שירותי זנות עליהם שילם.
בכתב האישום שהגישה הפרקליטות, אשר מתייחס לתקופה שבין דצמבר 2023 לחודש מאי האחרון, נטען כי במהלכה נפגש ששה עם אחד מהקטינים שהיה תלמידו, לפחות אחת לשבוע בדירתו או ברכבו ויחד השתמשו בגז קצפות. בחלק מההזדמנויות הצטרפו אליהם שני הקטינים האחרים, שהשתמשו בגז גם כן ומדי פעם אף שתו אלכוהול יחד, כשהכל סופק על ידי המורה שאמור להיות דמות חינוכית.
בכתב האישום מתואר בנוסף, כי לרגל יום הולדתו של תלמידו, קנה לו ששה כמתנה מיכל בגודל 12 ליטר ובתוכו גז קצפות, אותו צרכו יחד השניים באותו יום. כמו כן, במהלך אחת הפגישות ביניהם בחודש מאי שנערכה ברכבו של ששה, כתוצאה משאיפת הגז, אמר לו תלמידו כי רודפים אחריו וכי מישהו דפק על חלון הרכב. ששה ניסה להרגיעו ואמר כי איש לא רודף אחריו, אך אז יצא התלמיד מהרכב, הרים את ידיו והחל לצעוק לכיוון עוברי האורח שלא עשה דבר.

2 צפייה בגלריה
כיתה ריקה שביתה
כיתה ריקה שביתה
כיתה
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

אם לא די בכך, נטען בכתב האישום כי במהלך התקופה הנ"ל, הגיע ששה עם תלמידו ולעיתים גם עם שני הקטינים הנוספים במספר הזדמנויות לבתי בושת בתל אביב וראשון לציון, ושם צרכו כולם שירותי זנות עליהם שילם בעצמו. בנוסף, בהיותם בבתי הבושת רכש ששה עבור הקטינים משקאות אלכוהוליים.
כעת הוא מואשם בריבוי עבירות של מעשה פזיזות ורשלנות וכן באיסור מכירת משקאות משכרים לקטינים.