לקראת פתיחת שנת הלימודים, הודיעה העירייה כי אפרת קפאש נבחרה לנהל את בית הספר נווה אברהם ותחליף בתפקידה את יעל שטרן שיוצאת לשבתון.
2 צפייה בגלריה
אפרת קפאש
אפרת קפאש
אפרת קפאש
(צילום: באדיבות דוברות עיריית פתח תקוה)

אפרת בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני ביעוץ ארגוני, סגנית בי"ס בנתניה, שם שימשה במספר תפקידים, בין היתר: מחנכת כיתות א'-ב', מחנכת כיתה ו', רכזת עברית, רכזת פדגוגית ורכזת חינוך חברתי. כבתפקידה האחרון שימשה כאמור כסגנית ביה"ס, אחראית על תחום הפדגוגיה, ייחודיות ביה"ס, ליווי מורים חדשים, קשר עם קהילת ההורים, תל"ן וקרן קרב.
עם היבחרה אמרה אפרת כי "ישנם מספר משפטים שמלווים אותי בדרכי כאשת חינוך, ביניהם משפטיו של הרב שלמה קרליבך שאמר, "בית קדוש- הוא בית שנותן לילד שלו מקום שבו הוא יכול להדליק את האור שלו בעצמו", חשוב לתת לילד סביבה בטוחה, מוגנת שבה הוא יכול להתפתח וללמוד מיומנויות חברתיות ולימודיות".
לימור טלמור נבחרה לנהל את בית הספר הדר, ותחליף את סיון אליאש שיוצאת לשבתון.

2 צפייה בגלריה
לימור טלמור
לימור טלמור
לימור טלמור
(צילום: באדיבות דוברות עיריית פתח תקוה)

קראו גם:

לימור בוגרת תואר שני בארגון וניהול מערכות חינוך, תואר ראשון בספרות ולשון, ובעלת תעודת מורה מוסמך בכיר.
בעלת ניסיון של 16 שנים כמורה ומחנכת בבית ספר "סביון" שבסביון, שם שימשה במגוון תפקידים, בין היתר: 13 שנים כרכזת שפה, 5 שנים כרכזת פדגוגית ושנים רבות כחברת צוות ניהול, מדריכת מורים לעברית במספר בתי ספר במחוז מרכז, והובלת פרויקטים חינוכיים שונים.
בנוסף לכל זאת, לימור טלמור הינה סופרת ילדים ונוער, שכתבה שמונה ספרים.
לאחר בחירתה אמרה לימור "לכל ילד יש הזדמנות לילדות אחת בלבד, אנו הבוגרים, אמונים על טיבה ואיכותה. אעשה הכל כדי שתלמידי בית ספר הדר יגיעו בשמחה לבית הספר. רוגע ואנרגיות טובות יובילו לקידום הישגים".
ראש העירייה רמי גרינברג וטלי טולדנו מנהלת האף לחינוך יסודי אמרו: "אנו מברכים על הצטרפותן של אפרת קפאש ולימור טלמור לנבחרת המצוינת של המנהלים והמנהלות במערכת החינוך היסודית בעיר פתח תקוה, ומאחלים להן ולקהילות בית הספר הצלחה רבה".