אכזריות בלתי נתפסת: היחידה המרכזית של מחוז מרכז פענחה את הפרשיה המזעזעת, של רצח שליו קורוסטישבסקי ז"ל לפני כחודש בפ"ת והצתת גופתו. היום הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד ברצח, אושר אגסי (23).

3 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 30.12.22 עם קבלת דיווח במוקד 100 של המשטרה לפנות בוקר, בדבר שריפה בנסיבות חשודות, בת מספר מוקדי אש בדירה בעיר פ"ת וגם מחוצה לה - בכניסה לבניין, כאשר כוחות כיבוי ומשטרה שהגיעו למקום אתרו גבר שרוף עטוף בשמיכה בוערת וללא רוח חיים.
בהתאם לממצאים של גורמי הזיהוי הפלילי וגורמי רפואה, התחזק החשד כי מדובר ברצח ולאחר הערכת מצב שקיים בשטח מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, הטיל את החקירה על ימ"ר מרכז.
בתוך כך, חוקרי הימ"ר הפעילו את כלל האמצעים הטכנולוגים העומדים לרשות המשטרה, לצד איסוף ממצאים פורנזים ותיעודיים בזירה וסביבותיה, עדויות שכנים ורקע תלונות הקורבן בגין סכסוך כספי עם חשוד שהתגורר בשכנות אליו, כאשר כל אלה מיקדו את החשד כלפי תושב ראשל"צ בשנות ה – 20 לחייו.

3 צפייה בגלריה
שליו קורוסטישבסקי
שליו קורוסטישבסקי
שליו קורוסטישבסקי
(צילום: מתוך פייסבוק)

כאמור, בלשי הימ"ר עצרו תוך מספר שעות ממועד הרצח את החשוד, שעה שבילה עם אשתו במסעדה בעיר מגוריו ובית המשפט האריך את מעצרו.
במסגרת החקירה, הצליחה המשטרה לאסוף ראיות נגד החשוד בביצוע רצח אכזרי וקשה, שבה נכנס אל בית הקורבן, דקר אותו כ-70 דקירות לאורך 4 שעות תוך התאכזרות איומה בהיותו גוסס.
קראו גם:

3 צפייה בגלריה
אושר אגסי, החשוד ברצח
אושר אגסי, החשוד ברצח
אושר אגסי, החשוד ברצח
(צילום: יריב כץ)

עוד עלה בחקירה, שהחשוד ניסה לטשטש ראיות, ע"י שפיכת חומרים כימיים על המנוח והצתת גופתו, לאחר שהניסיון לגרור את המנוח למקום אחר ו"להעלים" את גופתו לא צלח.
היום, לאחר 24 ימי מעצר הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש נגדו ע"י פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום בגין עבירות רבות, ובראשן רצח.