האם אנחנו לפני הכרעה ב"פרשת גרינברג"? על פי מקורב לחקירה, ייתכן מאוד כי עד סוף החודש יוגשו כתבי אישום נגד מעורבים בפרשה.
2 צפייה בגלריה
רמי גרינברג - תמונה שמתאימה לפייסבוק
רמי גרינברג - תמונה שמתאימה לפייסבוק
רמי גרינברג
(צילום: ריאן)
כזכור, חקירת המשטרה סביב גרינברג והחשודים הנוספים התפוצצה בחודש אוגוסט אשתקד, עם מעצרם של גרינברג, מנכ"ל העירייה יניב בניטה ושני אנשי עסקים מקומיים. במשך מספר חודשים התנהלה פתח תקוה תחת עננת החקירה, כשמצעד הנחקרים אשר הגיעו ללהב 433 כלל מאות עובדי עירייה, אנשי עסקים ופעילים במערכת הבחירות של גרינברג.
החשד של המשטרה הוא כי במהלך מערכת הבחירות לרשויות המקומיות שנערכו בשנת 2018, העבירו לכאורה בעלי עניין כספים רבים לקמפיין הבחירות של גרינברג ובתמורה לכך הבטיח להם האחרון לכאורה כי יפעל לקידום ענייניהם הכלכליים לאחר היבחרו.

2 צפייה בגלריה
להב 433
להב 433
להב 433
(צילום: דנה קופל)

קראו גם:

במהלך חודש ינואר האחרון זומן גרינברג לחקירה יחד עם אחרים בחשד לביצוע עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף.
מאז, משדר ראש העירייה עסקים כרגיל כשבין היתר הוא החל את קמפיין הבחירות שלו, אך מתחת לפני השטח המשטרה המשיכה בכל אותה עת בהשלמת הפאזל, ולפי גורם המקורב לנושא ההכרעה בתיק צפויה להיות בקרוב מאוד.
עו"ד עופר ברטל ממשרד ברטל כהן מסר בתגובה בשמו של ראש עיריית פתח תקוה: "הוא עסוק כולו בענייני היומיום של עיריית פתח תקווה ודואג לתושבי העיר כבכל יום. הוא יגיב אחרי שיהיו החלטות מהותיות של הפרקליטות ויסביר לתושבי העיר את המצב בפתיחות".