טענה לתקיפה על רקע גזעני בקניון הגדול בפתח תקוה: ראדה בשארה, תושבת טירה שהגיעה למקום ביום חמישי האחרון, טוענת כי אויימה על ידי זוג מבוגרים שאף קיללו אותה ודפקו על רכבה בשל מוצאה. "הם היו כל כך מלאי שנאה שזה בלתי נתפס", אומרת ראדה.
2 צפייה בגלריה
ראדה בשארה
ראדה בשארה
ראדה בשארה
(צילום: באדיבותה)
לדבריה, האירוע המדובר התרחש ביום חמישי האחרון בשעת צהריים כשהגיעה לחניון התת קרקעי בקניון.
"החניון היה מלא, וזיהיתי רכב שעומד לצאת", היא מספרת. "המתנתי בסבלנות ופתאום הגיח רכב ובו זוג מבוגרים שעקפו את התור של שאר כלי הרכב, תוך כדי ששיפשפו רכב אחר ורצו להיכנס לאותה חניה. לאחר שנכנסתי אליה בעצמי, הם עצרו את הרכב בצורה שחסמה אותי.
"כשהם שמעו שאני מדברת בטלפון בערבית, הגבר יצא מהרכב ואמר לי: 'תעופי מכאן יא שר..., ראיתי את החניה קודם וזו חניה שלנו'. לאחר מכן הוא פנה לאשתו ואמר לה 'כמה שר... ערביות יש במדינה' ובהמשך אמר לי: 'אם לא תעופי מפה את יודעת מה יקרה לך' והמשיך לקלל".
תארי את התחושות באותם רגעים?
"זה היה די מפחיד כי הוא היה נסער. אני לא מתעמתת עם אנשים מבוגרים, לא כך חונכתי. אם הוא היה מבקש, הייתי נותנת להם להיכנס אבל הוא לא נתן לי הזדמנות לדבר וישר קילל אותי. ומה קשור החניה לערביה? לא הבנתי".

2 צפייה בגלריה
הקניון הגדול בפתח תקוה. לא היה מרוצה משירות התיקונים
הקניון הגדול בפתח תקוה. לא היה מרוצה משירות התיקונים
הקניון הגדול בפתח תקוה
(צילום המחשה: מתן דויטש)

כיצד הגבת?
"חייגתי למשטרה כשבמקביל אשתו יצאה, התחילה לקלל גם בכל הקללות שעלו לה בראש, איחלה לי למות ואמרה לי 'לכי להתפוצץ במקום אחר כמו שאתם יודעים לעשות'.
"בנוסף לקללות הם גם דפקו לי על הרכב. בינתיים, ענתה לי שוטרת ואמרה לי לסגור את החלונות, ורק אחרי שהם שמעו אותה בטלפון הם הסתלקו משם. אגב, למרות שהמתנתי, לא הגיעה אף ניידת ורק בהמשך כשהייתי בתוך הקניון התקשרו לשאול אם זה רלוונטי כי בשל קריאות אחרות לא הספיקו להגיע.
"הם גם הזמינו אותי להגיש תלונה אבל לא עשיתי את זה כי מהניסיון שלי לא היה קורה הרבה".
קראו גם:
ראדה הוסיפה: "מה שחוויתי זה דבר מזעזע. עבדתי בפתח תקוה 10 שנים ותמיד הרגשתי בטוחה, רק בשנתיים האחרונות אתה מרגיש גל של שנאה וגזענות. בחיים לא פחדתי ללכת לקניון. משהו השתבש אצל אנשים לצערי, משני הצדדים".
מהמשטרה טרם התקבלה תגובה.