עיריית פתח תקוה מחדדת ומחריפה נהלי זהירות בעיר: לאור התפשטות הקורונה והעובדה כי קיימת הדבקה רחבה במוקדי התכנסות, לרבות מוסדות חינוך, אולמות אירועים, תנועות נוער ובבתי כנסת, מבקשת העירייה מהתושבים להקפיד על הכללים המפורטים בהמשך.
בכדי לוודא שההנחיות מיושמות, העירייה תגביר את האכיפה וכן יוטלו קנסות וינתנו צווים מנהלים כנגד מפרי ההנחיות מתוך מטרה למנוע את התפשטות המגיפה ולשמור על בריאות הציבור.
1 צפייה בגלריה
חולה קורונה
חולה קורונה
חולה קורונה
(צילום אילוסטרציה: Pixabay)

ההנחיות

תנועות נוער
המבנים בתנועות הנוער יהיו סגורים ולא תתקיים בהם כל פעילות אלא במרחב הפתוח תוך שמירה על כללי ההגיינה, עמידה בקפסולות והקפדה על 2 מטר.
בתי ספר
המתווה שפורסם לאחרונה לגבי בתי הספר יימשך עד סיום הלימודים תוך הקפדה מקיפה על הכללים.
אולמות אירועים
באולמות האירועים נדרש להקפיד על מרחקים, עטיית מסכות והגיינה. גורמי הרשות יבצעו ביקורות באולמות האירועים ובמידה וההנחיות לא ייושמו - יינתנו צווי סגירה מנהליים לבעלי האולמות. כנ"ל לגבי הסופרים, מרכזי הקניות, מקומות הבילוי וחנויות הפועלות בעיר.
בתי כנסת
בדומה לרשויות אחרות וכפי שהחליטו חלק מרבני הקהילות בעיר, אנחנו קוראים לציבור שלא להתפלל בתוך בתי הכנסת עצמם אלא בשטח הפתוח תוך שמירה על עטיית מסכות ומרחקים נדרשים.
ראש העירייה רמי גרינברג: "אני קורא לכל תושבי העיר ליישם את ההנחיות הנ"ל ובכך להבטיח את בלימת המשך התפשטות המגיפה בעיר. אנחנו לא רוצים להגיע למצב של סגר או אזורים מוגבלים כפי שמתרחש בערים אחרות בארץ".