תושבים בשכונת שעריה טוענים למצוקת חניה בחלק מרחובות השכונה. בעוד אחת מהם חנתה בשל כך במהלך אחד הלילות ברחוב אהבת ציון באדום לבן וקיבלה דו"ח חניה, רכב בשירות העירייה תועד בהמשך חונה באותו המקום מבלי שנקנס.
2 צפייה בגלריה
רכב עירוני
רכב עירוני
רכב עירוני
(צילום: פרטי)

"חזרתי לאחר חצות מאמי הסיעודית אבל לא מצאתי חניה ליד הבית שלי. בסופו של דבר החניתי את הרכב באדום לבן מתוך ידיעה שאני פועלת שלא כדין אבל לא הייתה לי ברירה", סיפרה האישה. "ידעתי גם שאזיז את הרכב בשעת בוקר אך כשהגעתי לרכב בסביבות 8:10, כבר היה דו"ח על השמשה".
התושבת החליטה לערער, ופנתה לעירייה בבקשה לבוא לקראתה לפנים משורת הדין בשל נסיבותיה האישיות אך נענתה בשלילה. בינתיים, לפני מספר ימים, תועד רכב עירוני חונה באותו המקום בדיוק בשעת צהריים מבלי שקיבל דו"ח. "אני מבינה שחניתי במקום אסור, אבל לא יכול להיות שיש דין לתושבים ודין לרכבים עירוניים", אמרה האישה בכעס.
תושב אחר הוסיף: "ברחוב אהבת ציון נבנו לאחרונה שני בניינים רבי קומות, מה שעוד יותר מקשה על החניה באזור. מצוקת החניה קיימת גם ברחוב הנביאים וגם בשלמה. בשעות הערב אנשים רבים חונים גם באדום לבן והעירייה חייבת לטפל בבעיה הזו".

2 צפייה בגלריה
רכב עירוני
רכב עירוני
רכב עירוני
(צילום: פרטי)

קראו גם:

מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "עיריית פתח תקוה פועלת לאכיפת עבירות חניה בכל העיר, וזאת כדי לשמור על הסדר הציבורי ואף למנוע עבירות העלולות לסכן את שלומם של העוברים בדרכים. לצד האכיפה השגרתית שנעשית לאורך כל שעות היממה, מתקבלות גם פניות במוקד במהלך הלילה לאכיפת עבירות חניה. בהתאם, הדבר תקף גם כלפי רכבים עירוניים והדברים מטופלים במישורים המתאימים. במקביל, בשנים האחרונות נוספו אלפי מקומות חניה בעשרות חניונים ציבוריים חדשים שהוקמו בכל רחבי העיר ובאזור שכונת שעריה בפרט".