ביום רביעי שעבר סמוך לשבע בבוקר, קיבל רוי גרמה, בעל סוכנות הרכב "קארו", איתות מגלאי האזעקה של העסק. כשהתחבר למערכת האבטחה, הוא צפה כיצד אלמוני מתלבט בין מרצדס שחורה לבין אאודי לבנה, בוחר ברכב הלבן - וגנב אותו תוך שהוא פורץ את חלון הראווה של הסוכנות.
2 צפייה בגלריה
נכנס לרכב ונסע
נכנס לרכב ונסע
נכנס לרכב ונסע
(מתוך מצלמות האבטחה בחנות)
מכתב האישום שהוגש נגדו היום (חמישי) עולה כי מדובר בבן 30 מכפר קאסם, שהגיע במשאית ההובלות של החברה בה הוא עובד ובחן מהרחוב את שני כלי הרכב היוקרתיים שבאולם התצוגה. בשלב מסוים הוא שבר חלק מחלון צדדי בעסק, דרכו נכנס לאולם. הוא תועד מסתובב בתוך העסק ולוקח איתו את הכספת, וציוד נוסף. כשסיים לאסוף את מה שמצא, הוא ניגש לבחון את שני רכבי היוקרה שבאולם.
בתיעוד מצלמות האבטחה נראה הגנב כשהוא נכס לרכב המרצדס AMG ששוויה רבע מיליון שקל ובודק אותה. לאחר מכן הוא נצפה נכנס אל האאודי A4 המאובזרת בטכנולוגיה יחידה מסוגה בארץ בשווי של 150 אלף שקלים, ובוחן גם אותה. כך הוא נצפה נכנס ויוצא משני כלי הרכב מספר פעמים, עד אשר מצא כי האאודי היא יותר לטעמו, ובחר בדרך המקורית לצאת איתה מהאולם.
2 צפייה בגלריה
הזכוכית המנופצת מחוץ לחנות
הזכוכית המנופצת מחוץ לחנות
הזכוכית המנופצת מחוץ לחנות
(צילום: סוכנות "קארו")
הגנב כאמור פרץ את חלון הראווה בנסיעה עם הרכב היישר אל הזכוכית העצומה והכבדה השוקלת כמה מאות ק"ג, וכך נסע עד לכפר קאסם. זאת מבלי שאף אחד הבחין כי לרכב אין אפילו לוחיות רישוי, אלא לוחיות חלופיות עם הלוגו של הסוכנות.
(תיעוד מתוך מצלמות האבטחה של החנות)
לאחר שהשאיר את המכונית החדשה בביתו, הוא החליף בגדים וחזר לסוכנות על מנת לקחת את המשאית שלו. בעל הסוכנות שהיה במקום עם המשטרה, הבחין בו וזיהה אותו מצילומי מצלמות אולם התצוגה, והוא נעצר במקום.
בחקירתו, הכחיש הנאשם הכל, וטען כי בתיעוד זה מישהו שדומה לו, אך לא יכל להסביר מה עושות טביעות האצבע שלו בכל רחבי העסק ובאאודי שנמצאה. הוא ניסה גם להכחיש כל קשר למשאית שהושארה במקום, אך מעסיקיו סיפרו כי היא צמודה אליו מאז התחיל לעבוד אצלם בהובלות מלפני שנה וחצי.