עיריית פתח תקוה עורכת לאורך הקיץ מגוון אירועים והופעות מתוך מטרה להנעים את זמן התושבים ובני הנוער וגם כדי לספק מעט אסקפיזם בתקופה בה אנו נמצאים.
1 צפייה בגלריה
הרעש בפארק יד לבנים מפריע לשכנים
הרעש בפארק יד לבנים מפריע לשכנים
הרעש בפארק יד לבנים מפריע לשכנים
(צילום: באדיבות תושב העיר, מתוך הסרטון)

אלא שלא כולם נהנים מההופעות המתקיימות בפארק יד לבנים למשל, כשהתושבים המתגוררים בסמוך מלינים על רעש בלתי נסבל. חלקם טוענים כי מדובר בפגיעה בזכר הנופלים, שכן ההופעות מתקיימות בסמוך לקיר ההנצחה.
בפארק יד לבנים נערכו לאחרונה מספר אירועים והופעות כמו אלו שבמהלך פסטיבל היין, אך האחרונה ששברה את גב הגמל מבחינת התושבים הייתה זו שנערכה אמש, במהלכה הופיע הזמר אביהו פנחסוב.
"אני מבין שיש הופעות בקיץ אבל העירייה צריכה להבין שהפארק נמצא בתוך אזור מיושב ולמרות שמותר להרעיש עד השעה 23:00, הרעש אתמול עבר את כמות הדציבלים המותרת", ציין אחד מהתושבים באזור.
תושב אחר הוסיף: "אני גר במרחק של מאות מטרים מהמקום ושמעתי היטב את המוזיקה גם כשהחלונות היו סגורים. אם זה היה משהו חד פעמי הייתי יכול לחיות עם זה אבל בקיץ יש כאן אירוע בכל כמה ימים והשבוע צפוי להתקיים בפארק פסטיבל קינוחים עם הופעות נוספות. זה פשוט נורא".

הרעש בפארק יד לבנים פתח תקוה
(צילום: באדיבות תושב העיר)

טענה נוספת שעלתה מכיוונם של השכנים, נוגעת לעצם קיום הופעות כמו זו של פנחסוב בסמוך לקיר הנופלים. "האירועים האלו לא מכבדים את הנופלים שמסרו את חייהם למען המדינה, בוודאי בתקופה הזו", אמר אחד התושבים. "צריך להפסיק מיד את ההופעות האלו במיקום הזה ולכבד את המשפחות השכולות".
יש לציין כי מנגד, תושבים רבים הביעו סיפוק רב מן ההופעה השבוע ובכלל מהאירועים בקיץ, שכללו גם הופעות בפארק הגדול של איתי לוי, אגם בוחבוט, ששון שאולוב, אבי אברומי ועוד. מחר (רביעי) ומחרתיים (חמישי) יתקיים בפארק יד לבנים פסטיבל קינוחים, בו יופיעו מוש בן ארי ויסמין מועלם.

קראו גם:

מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "במסגרת כלל אירועי הקיץ המתקיימים ברחבי העיר, העירייה מקיימת אירועים גם בפארק יד לבנים, וזאת במטרה להנגיש את האירועים הגדולים גם עבור תושבי האזור. היקף הנוכחות באירועים המתקיימים באזור מוכחים שהדבר נצרך, ובהתאם האירוע אתמול הסתיים בשעה 22:00 תוך התחשבות בתושבים הגרים בסמוך.
במסגרת החזון לשכונות הוותיקות ניתן לראות כי פארק יד לבנים והאזור בכלל, הפך בשנים האחרונות למקום שוקק ומזמין, מה שמטיב בעיקר עם התושבים הגרים בסמוך. כאשר בעבר הם היו צריכים להגיע לקצה השני של העיר כדי להשתתף באירועים עירוניים גדולים או לטובת פנאי ובילוי נוספים, כפי שגם ניתן לעשות היום בבית הקפה שנפתח בפארק או בפארק החדש שנפתח בסמוך לחדר האוכל המיתולוגי ברחוב ארלוזרוב הסמוך. יצויין כי פארק יד לבנים תוכנן תוך מחשבה רבה המשלבת פרטי וציבורי, אישי וממלכתי, הנצחה של חללי העיר במרחב ציבורי ירוק וגם שוקק חיים".