רומן שהתפתח בין אישה נשואה העובדת במוסד עירוני בפתח תקוה לבין גבר נשוי, שיש לו קשרי עבודה עם מקום עבודתה, נחשף על ידי האישה הנבגדת שהחליטה למרר למאהבת את החיים.
1 צפייה בגלריה
בגידה
בגידה
הבגידה נחשפה והחיים הפכו לגיהנום
(צילום המחשה: shutterstock)
סרטונים, הקלטות והודעות אינטימיות ושל סיפוק אישי אינטימי שנמצאים ברשותה של האישה הנבגדת, שימשו אותה להלך אימה על מי שהיא חשפה כמאהבת הנשואה של בעלה.
השניים הכירו כאמור במסגרת מקום עבודתה של המאהבת במוסד עירוני של עיריית פתח תקוה. העובדה שהגבר מבוגר ממנה ב-15 שנים לא מנעו ממנה להיסחף אל רומן, שגורם לה כעת לחשוש לחייה.
במשך מספר חודשים בתחילת השנה התפתח הרומן מחוץ לנישואים של השניים, שלכאורה מנהלים אורח חיים משפחתי ונורמטיבי בחיק המשפחות שלהם. האישה הנבגדת ביצעה עם בעלה "שיחה בהפתעה" למאהבת, בה סוכם כי הרומן יופסק לאלתר.
למרות זאת, הגבר שלא יכול היה לעזוב בקלות את "המים הגנובים" מהם טעם, המשיך לשלוח למאהבת הודעות מיניות ואינטימיות, וכשאשתו הבינה כי בעלה לא מרפה מהמאהבת היא פנתה באיומים דווקא כלפיה.
"ההטרדות והאיומים לא פוסקים", אומרת המאהבת. "הם נמשכים זמן רב, ואף עולים מדרגה כל הזמן, באופן שמשבש לי ולמשפחתי את היומיום באופן שמטיל עליי אימה, מאיים על פרנסתי ומקום עבודתי, פוגע בקשר שלי עם בני משפחתי, והגעתי למצב שבו אני חוששת לחיי, וגרוע יותר, חוששת לפגיעה בבני משפחתי".
קראו גם:
לדברי המאהבת, שהגישה תלונה במשטרה, האישה הנבגדת לא מרפה, מאיימת עליה בחשיפת סרטונים, הקלטות ותמונות שיש ברשותה ושליחתם לכל עבר.
האישה גם יצרה קשר עם בני משפחתו של הבעל של המאהבת, ואיימה ביצירת קשר גם עם הוריה. "היא אמרה שלא תפסיק למרר את חיי ושאני אשלם על מה שעשיתי", מספרת המאהבת.
מייד עם דבר ההודעה לאישה כי המאהבת פנתה למשטרה ולבית המשפט על מנת להוציא כנגדה צו הרחקה בשל האיומים כלפיה, האישה הנבגדת נשברה והבינה כי כיוונה את החיצים למקום הלא נכון.
"אני רוצה להתנצל על כל מה שעשיתי לך", אמרה האישה הנבגדת למאהבת. "פעלתי מתוך אמוציות וחוסר מחשבה מהיותי פגועה מאוד ומהשוק שעבר עליי עת גיליתי על היחסים שהיו לך עם בעלי. ברור לי היום שלא הייתי צריכה לפנות אליך אלא להתנהל מול בעלי, ושאת לא הצד שאליו אני צריכה לפנות... אך לא ידעתי מנוח... אני מתחייבת שאפסיק מייד ליצור קשר איתך ועם הסובבים אותך ולהתמקד בהמשך דרכי עם בעלי בלבד".
על אף דבריה אלה, חששה המאהבת שהאישה תעשה שימוש בחומרים האינטימיים שברשותה, וכנגד האישה הוצא צו האוסר עליה בין השאר גם לעשות בחומרים אלה כל שימוש.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה
פורסם לראשונה: 12:41, 14.10.21