אמיל אלופר בן ה-12 הלך הבוקר (שבת) לעולמו. הילד חולץ בבוקר חמישי האחרון כשהוא פצוע באורח אנוש מדירה בוערת ברחוב שאול המלך בפתח תקוה. מאז נלחמו הרופאים בבית החולים "שניידר" על חייו.
3 צפייה בגלריה
אמיל אלופר
אמיל אלופר
אמיל אלופר
(צילום: באדיבות המשפחה, מתוך ynet)
השריפה פרצה בשעת לילה מאוחרת (בין רביעי לחמישי). כוחות הכיבוי והחירום הוזעקו לדירה שבערה ברחוב שאול המלך בעיר פתח תקוה, לכוחות דווח שככל הנראה ישנו ילד לכוד בדירה.
קראו גם:
מפקד האירוע רב רשף עוז כהן: "כאשר הגענו למקום עם צוותים מתוגברים הבחנתי בעשן רב שאופף את הבניין וכן בלהבות שיוצאות מן חלון הדירה,כבר במקום הייתה אינדיקציה שישנו ילד כבן 12 לכוד בדירה. לוחמי האש מיד החלו בחתירה למגע אל הדירה ואיתרו את הילד והוציאו אותו לגורמי הרפואה כאשר הוא מחוסר הכרה".
3 צפייה בגלריה
מזירת האירוע
מזירת האירוע
מזירת האירוע
(צילום: כבאות פתח תקוה)
חובשים מיחידת הבימבולנסים של מד"א - הצלה פתח תקוה שלומי אסקל ומשה הורביץ סיפרו; כשהגענו למקום ראינו דירה בקומה השנייה בבניין עדיין בוערת ולאחר מספר דקות לוחמי האש חילצו אלינו את הנפגעים, בהם הנער כשהוא במצב אנוש ללא דופק ונשימה, מיד התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות והוא פונה במצב לא יציב לשניידר, בנוסף הענקנו טיפול לנפגע כבן 45 ולשני ילדים נוספים שסבלו משאיפת עשן ופונו אף הם לבית החולים".
"שמעתי את השכן צועק 'הבית בוער! צאו החוצה!", סיפרה אחת הדיירות ל"מיינט פתח תקוה". "יצאנו החוצה ובקושי הצלחנו לרדת במדרגות כי הכל היה אפוף עשן". עוד סיפרו השכנים על צעקות איומות וניסיון נואש להגיע אל בין הלהבות על מנת לחלץ את הילד הלכוד.
3 צפייה בגלריה
מזירת האירוע
מזירת האירוע
מזירת האירוע
(צילום: כבאות פתח תקוה)
הילד, אמיל אלופר שהה באותו לילה לרגל חופשת סוכות בבית אביו. שכניו של האב סיפרו ל-YNET על ילד בעל אופי מיוחד, עם לב רחב, שדאג לאחיו הקטנים, שניים מהם שהו בבית בזמן השריפה, אך חולצו במצב קל.
מחקירה ראשונית של מערך הכבאות עולה שהסיבה לשרפה הייתה ככל הנראה סוללת קורקינט חשמלי שהתלקחה.
לעדכונים - חדשות פתח תקוה