אורן רוזמן שהוגדר כנעדר ושב לביתו בריא ושלם, פירסם הערב (חמישי) פוסט שבו הוא מודה לכל מי שסייע בחיפושים, ומסביר כי נקלע למצוקה גדולה שהובילה אותו לדבריו התנתק מכולם באופן לא מתוכנן.
1 צפייה בגלריה
הנעדר אורן רוזמן
הנעדר אורן רוזמן
הנעדר אורן רוזמן
(צילום: באדיבות המשפחה)
קראו עוד:
"במהלך יום הכיפורים נקלעתי למצוקה גדולה, מכל מיני סיבות, שהובילה אותי לבצע צעד קיצוני וממש לא מתוכנן של ניתוק מגע מכל הסובב אותי וללא משפחתי ומכרי", כתב רוזמן בעמוד הפייסבוק שלו. "אותה מצוקה שהובילה אותי לצעד הזה מנעה ממני לקלוט את משמעותו של הצעד על סובבי ויקירי. מובנת הסקרנות והעניין אחרי שכל כך הרבה דאגו לשלומי. אך אני מבקש שתבינו את חשיבות השקט והפרטיות עבורי ועבור משפחתי. אנחנו משפחה חזקה ואוהבת וזו בעיקר הסיבה שהעניין הסתיים בטוב. אך אף אחד ואף אחת לא חסינים. ואני ממש לא מאחל לאיש לעבור את מה שעבר עלינו בימים האחרונים. ברוך ה' שהכל הסתיים בכי טוב.
עוד הוסיף רוזמן והודה לכל מי שדאג וסייע בחיפושים. "אורטל אישתי מוסרת גם היא את תודתה ומוקירה את כל העזרה והתמיכה. תודה רבה מעומק הלב לכל מי שהתעניין ודאג. ואלפי תודות לכל מי שטרח והשקיע מזמנו וממרצו לטובת החיפושים. אתם אנשים נפלאים ובלעדיכם אין לנו מושג איך היינו צולחים את המשבר הקשה".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה