בשורה לחובבי הפיצה בפתח תקוה: בקרוב ייפתח במרכז חצי חינם שבאם המושבות סניף כשר של דומינוס פיצה, השלישי במספר ברחבי העיר. בינתיים, ישנן טענות מצד תושבים בשכונה שדורשים כי יפתח בשבת ויכלול את התפריט המלא.
1 צפייה בגלריה
סניף דומינוס פיצה אם המושבות
סניף דומינוס פיצה אם המושבות
סניף דומינוס פיצה אם המושבות
(צילום: יח"צ)
כיום פועלים בפתח תקוה שני סניפים כשרים, האחד ברחוב שטמפפר והשני בקניון גנים שברחוב העצמאות. הסניף שיפתח בעוד כשלושה שבועות צפוי להיות כשר אף הוא כשהתפריט יכלול את כל מגוון המוצרים הרחב של הרשת שרלבנטי לסניפים הכשרים לרבות תפריט הכריכים והסלטים.
כאמור עם היוודע פתיחת סניף כשר נוסף של הרשת, החלו להישמע טענות מצד תושבים בשכונה כלפי הרשת כי היה עליה להתחשב באופי האוכלוסייה באזור, ומאחר וישנם לא מעט חילונים טוב היו עושים לו היו פותחים סניף שיפעל בשבתות.
"הדר המושבות היא שכונה שבאופייה חילונית, ורבים מהתושבים עורכים מסיבות יום הולדת לילדים בשבתות, מזמינים פיצה וכו׳", אומר אבנר, תושב השכונה. "מכיוון שבעיר קיימים כבר שני סניפים כשרים של דומינוס פיצה, קיווינו שהסניף החדש יאפשר גם לנו, החילונים, אפשרות להזמין פיצה דומינוס בשבת, כמו שאפשר בכל עיר אחרת שאינה פתח תקוה אבל התאכזבנו לגלות שלא כך הדבר. אנחנו מקווים שהרשת תבין שיש ביקוש לפיצה שלהם בשבתות בשכונות החילוניות יותר ויאפשרו משלוח - אם מסניף לא כשר בעיר, או מעיר אחרת למשל הוד השרון".
מספר פוסטים שעלו בנושא עוררו תגובות רבות, חלקן בקו של אבנר וחלקן תומכות בפתיחת הסניף. "זכותה של הרשת להחליט ולא רק בגלל שיקולי דת. לרוב, אנשים לא מזמינים פיצה בשישי בערב ובשבת בבוקר, לכן זה לא רווחי להם", כתב אחד התושבים ואחר ציין "מעולה, עוד מקום חדש שאפשר להזמין ממנו".
קראו גם:
מרשת דומינוס נמסר: "דומינו'ס פיצה חרטה על דגלה וזאת כחלק מתפיסת עולמה להנגיש את מוצריה לכלל האוכלוסייה. בערים בהן יש דרישה מהקהל הרחב לתפריט כשר ולא כשר, בכוונת הרשת לפתוח את שני סוגי הסניפים. הרחבת הרשת ופתיחת סניפים נוספים נעשית במסגרת תהליך סדור שכולל בין היתר בחינות היתכנות וכדאיות מרבית. כך גם בבואנו להחליט על הפעלת סניפים במתכונת כשרה ושאינה כשרה. בימים אלו אנו שוקדים על הקמת סניף חדש בעיר, שלישי במספר והפעם בשכונת אם המושבות. הסניף יפעל תחת כשרות מהודרת, בד״צ בית יוסף. נשמח לעדכן על פתיחת סניף נוסף במתכונת שאינה כשרה בהמשך".