בני זוג מפתח תקוה, בשנות השלושים לחייהם, מואשמים בבית המשפט כי השאירו מספר פעמים את ילדיהם הקטנים (בני 3 ו-4) ללא השגחה.
2 צפייה בגלריה
רחוב ההסתדרות פתח תקוה
רחוב ההסתדרות פתח תקוה
רחוב ההסתדרות פתח תקוה
(צילום ארכיון להמחשה: מתן דויטש)
על פי כתב האישום, הילדים יצאו לרחוב ושוטטו כשהם מרוחים בצואה עד שאותרו על ידי עוברי אורח ובפעם אחרת על ידי שוטרת שעברה במקום.
כתב האישום, אותו הגישה פרקליטות מחוז מרכז, מתייחס לאירועים שהתרחשו בתחילת שנת 2022. על פי הנטען, במהלך חודש פברואר אשתקד בשעת אחר הצהריים, השאירו בני הזוג את בנם בן ה-4 בביתם שברחוב ההסתדרות ללא השגחה.
כעבור זמן מה, יצא הילד אל הרחוב כשהוא יחף, עם טיטול מלא צואה, ללא מכנסיים ועם חולצה רטובה. הילד שוטט ברחוב, כשבתווך רץ לכביש, עד שאותר על ידי עוברי אורח שהשגיחו עליו.
רק סמוך לשעה 21:30 ובעקבות ניסיונות רבים לאתר את ההורים, הגיעה האם לתחנת המשטרה.

2 צפייה בגלריה
רחוב ההסתדרות פתח תקוה
רחוב ההסתדרות פתח תקוה
רחוב ההסתדרות פתח תקוה
(צילום ארכיון להמחשה: מתן דויטש)

קראו גם:

אלא שכאמור, זה לא היה המקרה היחיד. כתב האישום מתאר אירוע נוסף שהתרחש כעבור כחודש וחצי, אז סמוך לשעה 22:00 יצא האב מהדירה וכעבור כחצי שעה יצאה האם כשהיא משאירה את שני ילדיה לבדם וללא השגחה, עד שחזר האב סמוך לחצות.
עוד עולה מכתב האישום כי יום למחרת, שוב שהו הילדים ללא השגחה כשסמוך לשעה 13:30 יצא הבן הגדול יותר מבין השניים מהדירה כשהוא יחף, עירום בפלג גופו התחתון, ללא טיטול והחל לשוטט סמוך לכביש בו חלפו רכבים. דקות ספורות לאחר מכן יצא אחיו הקטן מהדירה, כשגם הוא יחף, עירום בפלג גופו התחתון , ללא טיטול ומלוכלך מצואה.
השניים שוטטו לבדם עד ששוטרת הגיעה למקום והבחינה בהם, כשהילד הצעיר יותר אף החזיק צואה בידו וניסה להכניסה לפיו.
כעת מואשמים בני הזוג בהשארת ילד ללא השגחה כשבכך סיכנו את חיי ילדיהם והיו עלולים לפגוע בשלומם או בבריאותם.