שמחה גינת, אימו של סגן ראש העירייה ויו"ר סיעת ש"ס בפתח תקוה הרב אליהו גינת, הלכה אתמול לעולמה אתמול (שלישי), בעקבות דלקת ריאות חריפה.
2 צפייה בגלריה
שמחה גינת ז"ל
שמחה גינת ז"ל
שמחה גינת ז"ל
(צילום פרטי)
שמחה, בת 82 במותה, שימשה במשך עשרות שנים כאחות בבית החולים השרון בעיר, ושם אושפזה לפני כשלושה שבועות בעקבות מצבה. "קראו לנו להיפרד ממנה", אומר בנה, הרב אליהו. "אולם באורח נס מצבה השתפר.
"היא אפילו שוחררה הביתה להמשך טיפול. שהינו לידה 24/7. אבל כעבור כשבוע חלה התדרדרות נוספת, לקחנו אותה שוב לבית החולים ואתמול היא נפטרה".
איזו אישה היא הייתה?
"אמא גידלה חמישה ילדים לבד, זה כבר אומר כמעט הכל. התחילה ככח עזר, עבדה יום ולילה, ולמרות כל המשמרות למדה והשלימה את כל מה שהייתה צריכה בדרך להיותה אחות מוסמכת.
2 צפייה בגלריה
(אליהו גינת. צילום: גיל לרנר)
"אמא הייתה מאוד נמרצת, נלחמת עם החיים ולא מוותרת. למרות שעות העבודה הרבות, היא עשתה הכל כדי לדחוף אותנו קדימה ולדרבן אותנו להצליח ולראייה כל אחיי אנשים משכילים עם תארים".
גם ראש העירייה ספד לשמחה וכתב בדף הפייסבוק שלו: "שמחה, תושבת העיר, גידלה משפחה שורשית לתפארת, על יסודות מסורת ישראל ואהבת הארץ. אני מבקש להשתתף בצערו של ידידי הרב אליהו גינת ובצער המשפחה, שלא תדעו עוד צער. יהיה זכרה ברוך!".
הלווייתה של שמחה נערכה אתמול בבית העלמין סגולה. המשפחה יושבת שבעה ברחוב אהרון מסקין 30 א' בעיר.
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה