מזה חודשיים שלמשטרה ולביטחון של הקניון הגדול בפתח תקווה ידוע על מציצן בשירותי הנשים. ביום שישי נתפס חשוד, שבעבר נתפס בקניון איילון ברמת גן.
1 צפייה בגלריה
הקניון הגדול פתח תקוה
הקניון הגדול פתח תקוה
הקניון הגדול פתח תקוה
(צילום: עמית שעל)
לאחר תצפיות רבות ומעקבים על שירותי הנשים של הקניון הגדול בפתח תקוה בחודשיים האחרונים, נתפס ביום שישי האחרון חשוד המוכר למשטרה, תושב קריית אונו בן 45.
על פי החשד, החשוד נהג להציץ לנשים ברגע האינטימי שלהן, באמצעות מראה.
בעקבות תלונות שהתקבלו אודות המציצן מזה חודשיים, פעלו מאבטחי הקניון בהצבת תצפיות על השירותים.
ביום שישי הם הצליחו סוף סוף להבחין בסוטה, כאשר הוא יוצא משירותי הנשים. הוא עוכב עד להגעת המשטרה שגם היא ידעה על התופעה, והוא נעצר ונלקח לחקירה.
מפרטי האירוע עולה, כי בחקירתו הודה המציצן במיוחס לו, ונקב בשמונה מקרים של נשים להן הציץ.
עם זאת, במשטרה סבורים כי מדובר במספר גבוה יותר, ומבקשים כעת לנסות ולאתר נשים נוספות אשר הוטרדו על ידי החשוד.
כאמור, החשוד שנעצר מוכר למשטרה. זאת מאחר שהוא נתפס לפני זמן לא רב כשהוא פעל באופן זהה, כאשר נהג להציץ לנשים בשירותים של קניון איילון שברמת גן, עד שנתפס ונעצר. תיק זה עדיין "שוכב" בפרקליטות ומחכה לקבלת החלטה בדבר הגשת כתב האישום נגדו.
בדיון בהארכת מעצרו במוצאי שבת הסבירה המשטרה בבית המשפט: "מדובר בעבירות מין כנגד נשים שנכנסות למקום מוצנע. אין להקל ראש בכך. המסוכנות גבוהה".
האיש מצידו טען כי מעצרו יפגע בפרנסתו כעצמאי בתקופה קשה זאת, מאחר שהוא נשוי ואב לילדים שתלויים בו. שופט המעצרים בראשון לציון ישראל פת קבע כי "לא ניתן בשלב זה להורות על שחרורו", והאריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים.