נתינה זרה מאריתריאה שמתגוררת בפתח תקוה מואשמת בבית המשפט בעיר לאחר שהתפרעה באזור השוק, כשבין היתר השליכה אבן על בעלה, בעטה בשוטרת ותקפה עוברי אורח נוספים.
1 צפייה בגלריה
רחוב הברון הירש פתח תקוה - תמונת פייסבוק
רחוב הברון הירש פתח תקוה - תמונת פייסבוק
רחוב הברון הירש פתח תקוה
(צילום ארכיון להמחשה: ניצן ינקו)
מכתב האישום שהוגש נגד האישה , כבת 30, עולה כי בחודש מאי האחרון היא הגיעה יחד עם בעלה לרחוב הברון הירש בשוק כשהיא תחת השפעה כבדה של אלכוהול. זמן קצר לאחר מכן התגלע ויכוח בין השניים, במהלכו נטלה האישה אבן והשליכה אותה על בעלה שבתגובה התרחק ממנה.
קראו עוד >>
אלא שאז לקחה האישה את האבן פעם נוספת והניפה אותה בתנועה מאיימת אל בעלה. האיש התקרב וניסה לקחת את האבן ממנה ובין השניים התפתחו דחיפות הדדיות בסיומן השליכה האישה את האבן על גבו של בעלה.
אולם גם אז האישה סירבה להירגע ועובר אורח שהגיע למקום ספג ממנה מכת אגרוף לראשו כשלאחר מכן היא אף משכה אותו בחולצתו תוך שהוא מנסה להימלט. בהמשך לקחה שוב את האבן אלא שאז הגיע שוטר למקום שהצליח להוציא אותה מידיה, אך כשניסה לאזוק אותה היא החלה להתפרע, לקלל ואף נשכה את נעלו.
שוטרת נוספת שהגיעה לזירה אזקה את הנאשמת ברגליה לא לפני שספגה ממנה בעיטה ברגליה. האישה המשיכה להשתולל וגם כשעשתה דרכה לניידת הספיקה לבעוט בעובר אורח נוסף.
כעת מואשמת האישה בתקיפת בן זוג הגורמת לחבלה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ותקיפה סתם.
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה