אירוע חריג וחמור התרחש ביום שישי שעבר (2.6.23) בגן ילדים עירוני "כרמל" ברחוב גולומב בפתח תקוה. פעוט כבן 5 נכווה באופן קשה כתוצאה ממים רותחים שנשפכו עליו וכעבור דקות ארוכות פונה לבית החולים שניידר, שם אושפז במשך מספר ימים.

2 צפייה בגלריה
פעוט ילד בוכה - תמונת פייסבוק
פעוט ילד בוכה - תמונת פייסבוק
הפעוט נכווה כששהה בגן
(צילום המחשה: shutterstock)
כל הורה לילד בגן ילדים, על אחת כמה וכמה גן שהוא בפיקוח העירייה, חושב ומקווה שהוא בידיים בטוחות. זה היה יום שישי שרבי, וככל הנראה אחד הילדים הגיע למתקן המים שיש בגן ומזג לעצמו מים לבד.
על אף שבמתקן המים אמור לפעול מנגנון מיוחד להגנת ילדים מפני מים רותחים, מסיבה לא ברורה הוא לא עבד. אותו פעוט שמזג לעצמו מים ככל הנראה שפך בטעות מים רותחים על גבו של הפעוט שנכווה.
כתוצאה מן הכוויה החמורה, הפעוט כאמור אושפז בבית החולים שניידר למשך מספר ימים ולא חזר לגן. ההורים בגן, ששמעו על המקרה, מזועזעים ולא מבינים כיצד ייתכן שפעוט יכול להגיע למתקן מים ולהוציא ממנו מים רותחים.

2 צפייה בגלריה
בית החולים שניידר
בית החולים שניידר
בית החולים שניידר
(צילום: גיל לרנר)

קראו גם:

מדוברות העירייה נמסר: "מדובר במקרה נקודתי וחמור שלא היה אמור להתרחש במצב בו ננקטים נהלי הבטיחות הבסיסיים הרלוונטיים לכל הגנים. האירוע יתוחקר על שלל היבטיו, לרבות מניעת הגישה של התלמידים למתקן השתיה ומדוע לא הופעל המנגנון להגנת ילדים, ובהתאם יופקו המסקנות הנדרשות".