אמנם קצת באיחור, אבל אירועי הגאווה מגיעים החודש גם לפתח תקוה. בעיר לא מתוכנן מצעד אך על הפרק פיקניק משפחות בסימן ספורטיבי, מופע דראג וכן ערב מעגלי שיח שמיועד ללהט"בים דתיים ומשפחותיהם.
2 צפייה בגלריה
אירוע גאווה בפתח תקוה בשנה שעברה
אירוע גאווה בפתח תקוה בשנה שעברה
אירוע גאווה בפתח תקוה
(צילום: מתן דויטש)
פיקניק המשפחות ייערך ביום רביעי הבא, ה-12 לחודש החל מהשעה 16:00 בפארק יד לבנים ויכלול בין היתר תחנת תיפוף, תחנת ג'אגלינג, משחקי קופסא, דוכן ציור, בועות סבון ומופע קסמים צבעוני באווירה ספורטיבית עם איתי שופל, קוסם ומספר סיפורים.
ביום שני, 24 לחודש, יתקיים בתיאטרון הדופן (ארלוזורוב 30) המופע מלכת המושבה- ערב בו יופיעו תושבות ותושבי העיר וכן יוצגו קטעי סיום של בוגרי קורס הדראג הראשון בפתח תקוה בהדרכתו של רובי רבל. את המופע תנחה מלכת הדראג זוהרה פלטינום. מחיר כניסה למופע - 30 שקלים דרך האתר.

2 צפייה בגלריה
אירוע גאווה בפתח תקוה בשנה שעברה
אירוע גאווה בפתח תקוה בשנה שעברה
אירוע גאווה בפתח תקוה
(צילום: מתן דויטש)

באותו ערב ייערך בעיר (כתובת מדוייקת תישלח לנרשמים) ערב מעגלי שיח ללהט"בים דתיים והוריהם בו אמורים הצדדים לשתף את אשר על ליבם. מי שעומד מאחורי האירוע הוא נדב שוורץ, יזם חברתי בקהילה הלהט"בית הדתית, שכבר אירגן מפגשים מסוג זה בעבר. "יצרנו מרחב מוגן להגיד הכל, גם את הדברים הקשים ביותר", הוא מציין. "הגיעו הורים שמקבלים את הילדים שלהם כמו גם הורים שממש לא, הגיעו רבנים תומכים וגם רבני קו שהנושא קשה להם. הגיעו להט"בים שהביאו את ההורים שלהם וכאלה שלא בקשר איתם.

קראו גם:

"הרבה פעמים חברים אמרים לי 'ההורים שלי בחיים לא יגיעו, אין טעם אפילו לספר להם על זה'. ואני אומר תגידו, תספרו. זה מראה שאכפת לכם מהם כמו שאכפת להם מכם. גם להגיד לא זה שלב ואולי תופתעו. יש הורים שהגיעו רק אחרי 5-6 אירועים".