תושבת פתח תקוה בשנות ה-60 לחייה פנתה לפני כשנתיים לתושב המרכז בבקשה לקבלת הלוואה בשל קושי כלכלי אליו נקלעה. לטענתה, על אף שבינתיים החזירה לו כמעט סכום כפול מזה שקיבלה הוא מאיים על חייה ועל אימה ודורש סכום נוסף. בימים האחרונים הוציא בית המשפט צו הרחקה נגד האיש.
1 צפייה בגלריה
כסף - תמונה מותאמת פייסבוק
כסף - תמונה מותאמת פייסבוק
כסף
(צילום המחשה: shutterstock)
האישה, גרושה ואם לילדים, פנתה לאיש לפני כשנתיים בזמן פרוץ מגפת הקורונה וכשהייתה ללא עבודה, בבקשה לקבל הלוואה בסך 20 אלף שקלים מתוך ידיעה כי תיאלץ לשלם ריבית גבוהה.
אלא שלטענתה, על אף ששילמה עד כה מעל 35 אלף שקלים, האיש דורש ממנה 19 אלף שקלים נוספים וכעת, משלא יכלה להעביר את התשלום החודשי שדרש, מאיים על חייה ועל חיי אימה.
בבקשת האישה להוצאת צו הרחקה נגד המלווה טענה כי הוא צורח עליה, מקלל אותה ומאיים כי במידה ולא תשלם יגיע למקום עבודתה וישרוף אותו.
בדיון שנערך בבית המשפט השמיעה האישה הקלטה בה נשמע גבר אומר "תביאי את הכסף, רצח יהיה פה". אימה הקשישה של האישה שמתגוררת בדיור מוגן בעיר, העידה כי גם היא מקבלת שיחות מאיימות מצידו שבעקבותיהן אינה חשה בטוב.
קראו גם:
לאחר שמיעת הטענות נעתרה שופטת בית משפט השלום בעיר לבקשת האישה והוציאה צו הרחקה האוסר על המלווה להימצא במרחק של עד 100 מטרים ממקום מגוריהן של האם וביתה, ממקום עבודתה של האחרונה וכן להטריד אותן ולאיים עליהם בכל צורה שהיא. דיון נוסף יתקיים במעמד הצדדים בימים הקרובים.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה