אנדרטה לזכרו קינן צומעי ז"ל, תושב העיר שנרצח בפיגוע טרור בקניון השרון בנתניה בשנת 2005, שהוקמה בשנה שעברה בגן חדווה רשיש, הושחתה בתחילת השבוע על ידי אלמונים.
צומעי שהיה בן 20 במותו, יצא ב-5 בדצמבר 2005 עם חבר לבילוי בקניון השרון בנתניה, אלא שמחבל מתאבד גדע את תכניותיו ואת חייו, כשבנוסף אליו נרצחו עוד ארבעה ישראלים ועשרות נפצעו.
(צילום: באדיבות המשפחה)
בחודש מרץ אשתקד נחנכה אנדרטה לזכרו של צומעי בטקס מרגש בגן חדווה רשיש בעיר בנוכחות קרובי משפחתו וראש העירייה רמי גרינברג. הנצחתו הייתה בסימן הערכים שאפיינו אותו ביניהם אהבה, נתינה, חברות, שמחת חיים ואומץ כשתכונות אלו נכתבו על גבי האנדרטה. אלא שבתחילת השבוע כאמור, אלמונים השחיתו מסיבה שאינה ברורה את פינת ההנצחה.
קראו גם:
ראש העירייה רמי גרינברג ציין כי "המשטרה שבתמונה תחקור ותמצה את הדין עם האחראים, אך החובה של כולנו להעביר מסר לנוער ולכולם שמעשיי הונדליזם הם בלתי נסבלים ולא ניתן לעבור לסדר היום!!!
1 צפייה בגלריה
האנדרטה הושחתה
האנדרטה הושחתה
האנדרטה הושחתה
(צילום: באדיבות המשפחה)
העירייה משקיעה בשנה עשרות מיליונים בטיפול במעשה ונדליזם, גרפיטי והרס שנגרם ע"י בני אדם. זה לא מחויב מהמציאות, וזה בידיים שלנו. יש אכיפה, יש מצלמות, יש סיורים אך לא ניתן להיות בכל מקום כל הזמן. ולכן נדרשת האכפתיות של כולנו- להסביר, להעיר, לחנך , להודיע, להתריע. כל מה שנדרש בכדי שנמגר את התופעה הפסולה הזאת.