לא נתפס: שעה קלה לפני כניסת הצום הודיע דובר צה"ל על נפילתו של סמ"ר איתי פוגל בציר פילדלפי, הנכד השני שמאבדים במלחמה הזאת אברי ודליה נבון מפתח תקוה.
2 צפייה בגלריה
ההודעה של רמי גרינברג
ההודעה של רמי גרינברג
ההודעה של רמי גרינברג
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של רמי גרינברג)

חודש וחצי אחרי שאלקנה נבון בן דודו נהרג, וכשעה לפני כניסת צום כיפור, התבשרה משפחתו של מפקד הטנק, סמ"ר פוגל, בן 22 מהיישוב יקיר, כי בנם איתי, מפקד טנק בגדוד 46, עוצבת "עקבות הברזל", נפל בקרבות.
איתי שלמד בפנימיית נחלים, גדל ביישוב יקיר והיה מדריך בבני עקיבא, היה הבכור מבין אחיו, השאיר אחריו הורים, ארבעה אחים, חברים ומכרים המומים נוכח הבשורה הקשה.
ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד לו: "איתי היה אדם ערכי, מפאר גידולי הנוער של השומרון, מתנדב, מסור, אכפתי, תרם מעצמו, תושבי השומרון, עובדי המועצה, מחבקים את המשפחה ואת הישוב יקיר שסופג אבדה שניה במלחמה הקשה הזו. נהיה לצידם בכל מה שיזדקקו".

2 צפייה בגלריה
איתי פוגל
איתי פוגל
איתי פוגל
(צילום: מתוך אתר ynet)

קראו גם:

בהודעה שפרסם ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג רגע לפני כניסת הצום, הוא כתב: "לצערנו התבשרנו עכשיו בהודעה קשה. אברי ודליה נבון תושבי העיר קיבלו את ההודעה המרה שנכדם, החייל הגיבור איתי פוגל ז"ל נהרג בלחימה בעזה. רק לפני חודש הם קברו נכד אחר - תושב העיר, החייל הגיבור אלקנה נבון ז"ל שנהרג בג'נין. מחזקים את המשפחה בשעתם הקשה מאד. יהי זכרם ברוך ונצור בליבנו לעד".