סוער בפתח תקוה: כפי שדיווחנו, אמש נעצר מפגין בחשד להפרת הסדר הציבורי בסמוך לביתו של היועמ"ש אביחי מנדלבליט שבכפר גנים. העצור הוא הפעיל החברתי ותומך ראש הממשלה רן כרמי בוזגלו.
1 צפייה בגלריה
רן כרמי בוזגלו ביציאה מתחנת המשטרה
רן כרמי בוזגלו ביציאה מתחנת המשטרה
רן כרמי בוזגלו ביציאה מתחנת המשטרה
(צילום: פרטי)
קראו גם:
בוזגלו הגיע לביתו של מנדלבליט והפגין כנגד המחאות שאושרו נגד ראש הממשלה בסמוך למעונו , בעוד הפגנות מחוץ לביתו של היועץ המשפטי נאסרו.
לאחר מספר שעות בהן שהה בתחנה המקומית אמר בוזגלו: "נעצרתי ללא סיבה, מעצר שווא, אבל יצאתי מחוזק, למה? כי אני יודע שאנחנו מנצחים, אני יודע שהם מפחדים, אנחנו מביסים מנגנון מושחת מתועב ששם כדי להחריב את המדינה...
"היום אנחנו מרסקים את ההפיכה השלטונית האלימה.. עם ישראל חוזר ומחזיר לידיו את המדינה. אנחנו נמצאים באם המושבות, כאן מיגרו התושבים את הקדחת ואנחנו נמגר את המגפות שמפיץ השמאל החתרני".
במשטרת מחוז שרון מסרו אתמול בדיווח קצר כי "במהלך הפגנה סמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה בפ"ת, נעצר מפגין בחשד להפרת הסדר הציבורי ותנאי המחאה במקום. החשוד נחקר בתחנת המשטרה בעיר".
(צילום: פרטי)
עו״ד אלון וולקוביצקי, המייצג את בוזגלו, אמר: ״מצער מאד שבמשטרת פ״ת סברו שהזכות להפגין בהתאם להנחיות אינה כוללת בחובה אנשי ימין כמו גיבור ישראל המעוטר רן כרמי בוזגלו.
"מאן דהו במשטרה סבר באורח פלא כפי הנראה שהדרך לשמור על זכויותיו החוקיות, ביטחונו, שלומו, ובריאותו של מר כרמי היא לעכב אותו בתחנה מספר שעות ביחד ובצמוד עם עצור שלא עטה מסיכה בהתאם להנחיות, וזאת לא לפני שבמפגש עם השוטרים הופעלה כנגדו אלימות שתועדה ובאה לידי ביטוי עד כדי סימנים ניכרים ומצערים עד מאד על גופו שצולק עוד בקרבות בביירות בשנת 1982.
"והמקומם מכל - רן שוחרר בתנאי שלא יתקרב לביתו של היועמ״ש 15 יום, ובכך שבר עוד שיא והפך למפגין הראשון מזה שנים שנאסר עליו להפגין כנגד היועמ״ש- והעבירה שעבר- היותו איש ימין בולט ובעל שיעור קומה".