טרגדיה: בתאונת קטנוע קטלנית נהרגה אמש (שישי) נטע סטאר מרדכי בת ה-15 בכביש 471 ליד פתח תקוה, יומיים לפני יום הולדתה ה-16. אחיה בן ה-19 שנהג בקטנוע, נפצע בתאונה באורח קשה ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר.
2 צפייה בגלריה
סטאר מרדכי
סטאר מרדכי
סטאר מרדכי
(צילום: באדיבות המשפחה)
לסטאר אחות שלומדת בבית ספר "אחד העם", שם פרסמו הערב בעמוד הפייסבוק הודעת תנחומים. "בית הספר משתתף באבלה הכבד של תלמידת כתה י"ב חן מרדכי, על לכתה בטרם עת של אחותה סטאר, בתאונת דרכים. אנו מחבקים את משפחת מרדכי ומלווים אותם ברגעים הקשים. מי יתן ולא תדעו עוד דאבה", נכתב.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בשעריה
זירת התאונה בשעריה
זירת התאונה בשעריה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
ההודעה על דבר התאונה התקבלה ביום שישי בשעה 21:51 למוקד 101 של מד"א במרחב ירקון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותה של סטאר אשר סבלה מפגיעה רב מערכתית והייתה ללא סימני חיים. אחיה בן ה- 19 פונה כאמור לבית החולים עם חבלות בגפיים, מצבו הוגדר בינוני עד קשה.
פראמדיק רכוב על אופנוע מד"א, אלחנן אלון, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים שוכבים על הכביש במרחק של כ- 15 מטר מהאופנוע. הנערה הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה. הרוכב השני שנפגע באורח בינוני עד קשה בגפיים טופל בשטח ופונה תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה".