בני המשפחה, החברים והאנשים הרבים שהכירו את ד"ר חן בנדרלי לאורך השנים המומים וכואבים את מותו בטרם עת כשהוא בן 57 בלבד. "הוא היה איש מיוחד שנכנס מייד ללב".
3 צפייה בגלריה
ד"ר חן בנדרלי
ד"ר חן בנדרלי
ד"ר חן בנדרלי
(צילום: באדיבות פלג אלקלעי)
ד"ר בנדרלי, נשוי ואב לשני ילדים, התגייס לשב"ס בשנת 1996 ושירת כרופא שיניים בבתי הסוהר ברחבי הארץ. בין השאר, הוא עסק ברפואת השיניים גם באזור פתח תקוה. בשנת 2014 הוא עבר לתחום הביטחון ושימש כסגן מפקד בתי הסוהר קישון, חרמון והדרים. בהמשך מונה למפקד כלא גבעון ולפני כשנתיים פרש מהשירות.
לאחר פרישתו משב"ס הוא החל לעסוק בתחום הגישור. ד"ר בנדרלי נמנה על רשימת המגשרים של הנהלת בתי המשפט ויישב סכסוכים רבים. כמו כן הוא הדריך והרצה בפני חברות וארגונים בנושא.
באתר של העסק שלו, "חיבורים", הוא הסביר: "יצאתי לקריירה נוספת במטרה לתרום ולתת מניסיוני ומיכולותיי לאנשים. בחרתי בעולמות האימון המנטלי האישי ובתחומי הגישור במטרה לגעת, לכוון, להוביל, לאמן ולהיות מורה דרך ומנטור".

3 צפייה בגלריה
ד"ר חן בנדרלי
ד"ר חן בנדרלי
ד"ר חן בנדרלי
(צילום: מתוך הפייסבוק)

קראו גם:

עם הישמע הבשורה המרה על מותו הפתאומי, כתוצאה מאירוע רפואי, פרסמו רבים שהכירו אותו הספדים ברשת החברתית.
"הלב בוכה והראש מסרב להאמין", כתבה אחותו רחלי רייף. "אח שלי, הבכור, החכם, הבוגר, השקול, הנערץ, זה שתמיד מייעץ ומכוון אותי – איננו. ברגע אחד הלכת מאיתנו והשארת אותי מפורקת, הרוסה, כואבת וכועסת.. שום דבר לא ימלא את החלל שהשארת ושום דבר לא ינחם! נוח על משכבך בשלום אח שלי, אחותך האוהבת שמעריצה אותך לתמיד".
שרי, חברת המשפחה, כתבה: "להתעורר לבוקר כזה נורא! 7:00 בבוקר לקבל הודעה שאתה כבר לא איתנו, זה לא נתפס! ד"ר בנדרלי אדם וחבר מדהים, קסם, חייכן, אדיב, עם עשייה ארוכת שנים בתפקידים בכירים בשב"ס. פרשת לאחרונה וסיפרת לי כמה מאושר אתה ושהתחלת בדרך חדשה. עקבתי וראיתי את השמחה שהיתה בחתונת ביתך.. כולנו חבריך בשב"ס המומים וכואבים".
פלג אלקלעי, חבר שלו, סיפר: "הוא היה איש מיוחד שנכנס מייד ללב, תמיד עם עצה טובה, תמיד רואה קדימה כמה צעדים. כולנו איבדנו איש יקר, זאת אבידה גדולה לעולם".

3 צפייה בגלריה
מודעת האבל על ד"ר חן בנדרלי
מודעת האבל על ד"ר חן בנדרלי
מודעת האבל על ד"ר חן בנדרלי
(צילום מתוך הרשת החברתית)

ד"ר חן בנדרלי הותיר אחריו את אשתו ד"ר ורדית הלר, את ילדיו רועי ועמית ואת כל המשפחה ההמומה. הוא יובא למנוחות ביום שלישי 5.9.23 בשעה 13:30 בבית העלמין בקדימה.
יהי זכרו ברוך.