שוב טענה לאי שיוויון בין המגזר הדתי לשאר האוכלוסייה בנושא מחירי הכרטיסים לקרקס פלורנטין שיופיע במהלך חג החנוכה: בעוד הציבור הכללי ייאלץ לשלם 59 שקלים לכרטיס, עבור מופע הקרקס ש"מותאם לציבור הדתי", ישלמו המבלים 30 שקלים בלבד.

3 צפייה בגלריה
המודעה בנוגע לקרקס פלורנטין
המודעה בנוגע לקרקס פלורנטין
המודעה המיועדת למגזר הדתי בנוגע לקרקס פלורנטין
(צילום מסך)

אלא שגם אופן מכירת הכרטיסים המוזלים זוכה לביקורת, כאשר הם מוצעים למכירה דרך אתר האינטרנט הפרטי של סגן ראש העירייה, ויו"ר מקפ"ת אליהו גינת.
בהודעה שהפיץ גינת עם פרטי המופע "המותאם לציבור הדתי", שכוללת את לוח הזמנים והעלות, ישנו קישור לאתר "גינת לתושב", דרכו ניתן לרכוש את הכרטיסים המוזלים.
בדף הבית של האתר, מופיעה תמונתו של גינת ומתחתיה נכתב: "הרב אליהו גינת וראש העיר רמי גרינברג בפרויקט משותף פשוט לבקש! אם נתקלתם בבעיה, אם יש לכם הצעת ייעול או בקשה, אנחנו בתנועת ש"ס פתח תקוה תמיד לשירותכם". במקביל, באתר של חברת מקפ"ת, הכרטיסים לקרקס נמכרים בעלות של 59 שקלים.
כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שמחירי הכרטיסים לקרקס המדובר גוררים טענות מצד תושבים, שכן, גם לקראת סבב המופעים שלו בעיר בחג סוכות האחרון פורסמו אותן עלויות.

3 צפייה בגלריה
האתר של חבר המועצה אליהו גינת
האתר של חבר המועצה אליהו גינת
האתר של חבר המועצה אליהו גינת
(צילום מסך)

"אני לא מבין למה פעם אחר פעם היחס לדתיים שונה מאשר לשאר האוכלוסייה? אני צריך לחזור בתשובה כדי ליהנות ממופע במחיר מוזל?", תהה בכעס אחד התושבים.
קראו גם:
מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "בשנים האחרונות העירייה פועלת באופן שיוויוני מול כלל האוכלוסיות בפתח תקוה וניתן מענה לצרכים השונים, לרבות בתחום הפנאי והתרבות.
בתוך כך, לדוגמא, העירייה מקדמת אירועים המוניים בפארקים בהשקעה של מיליוני שקלים עבור קהלים יעודיים. אירועים אלו, מן הסתם, פחות רלוונטיים לציבור החרדי שלא מגיע אליהם.
"בנוסף, העירייה מקדמת אירועים יעודיים למגזרים השונים בהיקפי השקעה חסרי תקדים - בשכונות, במתנס"ים ועוד.
"האירוע המדובר הותאם למגזר החרדי ובשל כך התכנים במופע הספציפי שונו והורדו אלמנטיים שאינם מתאימים למגזר החרדי, מה שמסביר גם את השוני בין העלויות של המופעים הרגילים לאלו המותאמים למגזר החרדי. בכל מקרה, כל מי שביקש יכל לרכוש כרטיסים גם למופעים הספציפיים שהותאמו למגזר החרדי. בנוגע לאתר המדובר, הנושא ייבדק ויטופל בהתאם לכללים המקובלים".

3 צפייה בגלריה
המודעה המיועדת לציבור הכללי בנוגע לקרקס פלורנטין
המודעה המיועדת לציבור הכללי בנוגע לקרקס פלורנטין
המודעה המיועדת לציבור הכללי בנוגע לקרקס פלורנטין
(צילום מסך)

אליהו גינת מסר בתגובה למכירת הכרטיסים דרך האתר: "באתר ׳גינת לתושב׳ מוצע, למי שמעוניין לרכוש כרטיסים, קישור שמעביר את הפונה לאתר של הקרקס. שירות ויעילות, לא מעבר לכך".