שיגעון הרולאפס פוקד גם את פתח תקוה: ניסינו לברר היכן ניתן להשיג בעיר את הממתק המבוקש, אך מתברר כי הוא נחטף הרבה יותר מהר מלחמניות חמות.
2 צפייה בגלריה
רולאפס
רולאפס
רולאפס
(צילום: מתוך יוטיוב)
לפני שנציג את הממצאים, נסביר למי שעוד לא מעודכן - מה זה בכלל רולאפס? ובכן, רולאפס הוא למעשה סוג של גומי דק בטעמי פירות חמצמצים, שהפך לפופולארי הודות לאתגר טיקטוק במסגרתו כוכבי רשת השתמשו בממתק לעטוף גלידה, וכך למעשה הקפיאו אותו ויצרו חטיף מתוק חמוץ עם מרקם קצת שונה.
הרולאפס קיים כבר שנים, אבל רק עכשיו זוכה לתהילה שלו. יש הסוברים כי מדובר בתחליף של ה"קראנץ' פיסטוק" שהיה הלהיט של קיץ 2022. נחיה ונראה.
על פי בדיקה שערכנו בימים האחרונים בקרב מספר חנויות בפתח תקוה, עולה כי גם בחנויות שמחדשות את המלאי, הוא נגמר בתוך שעות ספורות או לכל היותר ימים אחדים.
כתוצאה מכך, תושבים רבים נמצאים במרדף אחרי הממתק שהפך לטרנד ברשת ה"טיק טוק", כדי לספק אותו לילדיהם.
"הטרנדים של הטיק טוק מכניסים אנשים ובני נוער לטירוף מוחלט, והפעם על מה? על סוג של חמצוץ? מקווה שזה יחלוף מהר", אומר אחד התושבים.
"חיפשתי בכמה חנויות בעיר לילדים שלי וכמעט ואי אפשר להשיג".

2 צפייה בגלריה
רולאפס
רולאפס
רולאפס
(צילום: מתוך יוטיוב)

קראו גם:

אז מה מצב המלאי בחנויות העיר? נכון לכתיבת שורות אלו, ישנם שני עסקים שאזל אצלם המלאי אך הוא אמור להתחדש בימים הקרובים: העסק הראשון הוא "גלידוש", ברחוב לשם 7, שם נאמר כי הסחורה תגיע עד סוף השבוע, כשמחיר יחידה בודדת יעמוד על 5 שקלים והמכירה תוגבל לשניים ללקוח.
העסק השני הוא "גלידל'ה" ברחוב אלכסנדר ינאי באזור התעשייה סגולה, שם נמסר כי צפוי להגיע מלאי חדש עד מחר, כשמחיר יחידה בודדת ינוע בין 7-10 שקלים. כרגע לא ידוע על הגבלת מכירה במקום.
בנוסף לשתי חנויות אלו, ישנם מקומות נוספים שמכרו את הממתק הפופולארי - "דוד המלך מרקט" ברחוב יוסף ספיר 2, שם טוענים כי אזל המלאי וכרגע לא צפוי להתחדש. ב"א.א שיווק" ברחוב רבניצקי, שם מכרו את הממתק גם כן, אך לא ידוע כרגע מה מצב המלאי.