טענות נגד הספורטן בפתח תקוה: מתרחצים שרכשו כרטיסייה בידיעה שיוכלו להיכנס איתה למתחם בכל שעות היום, לא הורשו לדבריהם להיכנס לבריכה עד השעה 13:00. לא מעט מתרחצים זועמים גם על ההחלטה לאפשר מכירת כרטיסיות אך ורק לבעלי מנויים.
1 צפייה בגלריה
(הספורטן. צילום: אייל עצמון)
כאמור, על פי מדיניות הספורטן מנויי המקום רשאים לרכוש כרטיסיה שתשמש את אורחיהם, אך אלו חייבים להגיע עימם.
מנויים שרכשו את הכרטיסיות טוענים כי ברגע הרכישה נאמר להם כי תהיינה אפשרות להיכנס עימן בכל שעות היום וזאת עד לחודשים יולי-אוגוסט, אז הכניסה עבורם תתאפשר החל מהשעה 13:00, כשבעלי המנויים יוכלו להיכנס משעות הבוקר.
אלא שתושבים שהגיעו למקום במהלך החודש הנוכחי עם הכרטיסייה בשעות הבוקר, טוענים כי לא הורשו להיכנס עד השעה 13:00 למרות מה שסוכם עימם בעל פה.
"הגעתי עם הכרטיסייה וביקשתי שינקבו לי אבל הפקידה אמרה שלא מאפשרים יותר להיכנס כך בחודש יוני", מספר תושב האזור. "במקביל עוד ועוד אנשים החלו להתווכח איתם באותו נושא אבל זה לא עניין אותם".
מה אמרו לכם?
"הגיעו מנהלים ואחר מהם טען שנאמר לנו שנוכל להיכנס בכל שעות היום בחודש יוני כי לפני כן לא היה ביקוש, ועכשיו יש להם עומס אז הם לא מאפשרים להיכנס כך. הוא הפנה אותי גם לאותיות הקטנות שבכרטיסיה בהן מצוין כי 'בחודשים יוני-אוגוסט, בימי שבת, וכן בימים סגורים למנויים, רשאית ההנהלה שלא לאפשר כניסה באמצעות כרטיסיה זו'.
"בתור תושב שהיה לו מנוי משפחתי במשך שנתיים, אני לא מתחיל לקרוא את כל האותיות ולאמת את מה שאומרים לי בקבלה. לא אמרתי שאני רוצה להיכנס בחינם אלא עם כרטיסיה שרכשתי בכספי ועל פי מה שנאמר לי".
מה עשית?
"חזרתי הביתה, חיכיתי עד השעה 13:00 ואז הגעתי שוב כי אחי היה בפנים. זו פשוט עבודה בעיניים".
קראו גם:
תושב אחר סיפר: "בתחילת יוני הגעתי עם הבת שלי ולא נתנו לנו להיכנס. חיכינו שם 40 דקות עד שתגיע השעה 13:00".
כיצד הסבירו לכם את ההחלטה?
"אמרו לנו שבגלל שמכרו הרבה כרטיסיות ויש הרבה אנשים אנחנו לא נכנסים. לא הסתכלתי מה כתוב כי האמנתי למה שאמרו לי בעל פה אבל לצערי תמיד צריך לבדוק את האותיות הקטנות. זה לא בסדר שאומרים משהו אחד ועושים משהו אחר. בכוונה רכשתי מנוי במאי כדי להיכנס עם המשפחה לבריכה בכל שעות היום גם בחודש יוני. זו הרגשה רעה, אני מרגיש מרומה".
כאמור, הכעס על הנהלת הספורטן נובע גם מעצם ההחלטה כי השימוש בכרטיסיה חייב להיות בליווי חבר מועדון שרכש אותה ומחזיק מנוי.
תגובת עינת פורטוגלי, מנכ"לית ברטן, מפעילת רשת קאנטרי קלאב הספורטן ברחבי הארץ:
ספורטן פ"ת קיים 37 שנה, נותן שירותים למעל 3,000 בתי אב, מנויים חדשים ומחדשים. כחלק מהשירות שאנו נותנים למנויים שלנו ולאור בקשה שלהם מלפני שנים רבות, אפשרנו רכישת כרטיסיות למשפחה, חברים ומקורבים של המנויים בכדי שהמנוי יוכל להגיע עם מקורביו גם אם הם אינם מנויים ולכן הכניסה מתאפשרת בליווי המנוי בלבד.
מצויין על גב הכרטיסיה כי בחודשי הקיץ, יוני – אוגוסט, רשאית ההנהלה שלא לאפשר כניסה באמצעות הכרטיסיה ע"ס מספר האנשים שנמצאים במקום. הגבלת השעה אף עלתה בפוסט בפייסבוק ובהודעת סמס למנויים בתחילת הקיץ.
מה שמנחה את הספורטן זה השירות הבלתי מתפשר למנויים שלו ומעל לכל נושא הבטיחות והבטחון במועדון.
אנחנו עושים, ונמשיך לעשות, את הטוב ביותר לטובת המנויים שלנו, שיהיה להם כייף, נחמד, נעים ובטוח במועדון שלנו.
חשוב לציין כי כניסות חד פעמיות וכניסות בכרטיסיות מהוות עבור הספורטן מקור הכנסה נוסף, אך לא נסתנוור מהכנסות נוספות על חשבון פגיעה בבטיחות המנויים שלנו ונמשיך להבטיח שירות איכותי ובטיחות מירבית למנויים.
נשמח לתת שירות ומקום בילוי והנאה לכל תושבי פ"ת אצלנו במועדון, כל עוד הדבר עומד בתקנים.