תושב האזור שאשתו בגדה בו התקשה לסלוח לה והזכיר לה את המעשה בכל הזדמנות. כשהשניים כבר היו על סף פירוק נישואיהם הם חתמו על פשרה מקורית: סיפור הבגידה לא יעלה עוד בשיחות ביניהם, אבל אם בכל זאת יעלה, ישלם הצד שיזכיר זאת אלף שקלים לצד האחר בכל פעם.
2 צפייה בגלריה
"החיים עברו רעידת אדמה"
"החיים עברו רעידת אדמה"
"החיים עברו רעידת אדמה"
( צילום המחשה: shutterstock)
הכול החל כשהגיעו השניים למשרדה של עו"ד זהר רון. הבעל פתח ואמר: "תפסתי את אשתי על חם. זה היה בבית שלי ובמיטה שלי, והגרוע מכול – עם חבר משותף. לא האמנתי למראה עיניי. איך הם העזו לעשות לי דבר כזה, הרגשתי בגידה כפולה".
האישה הסבירה ש"בעלי לא נותן לי תשומת לב. הוא שקוע בעבודה שלו ובמשפחתו מנישואיו הראשונים. כל הזמן יש שם ריבים, ואני נשארתי מחוץ לתמונה. סיפרתי את זה לחבר המשותף שקפץ לביקור והתחלתי לבכות. הוא חיבק וניחם אותי, ומפה לשם התחממו העניינים ושכבנו.
"שנינו לא תכננו שזה יקרה והופתענו מכך. ההפתעה הגדולה הייתה כשבעלי נכנס הביתה בזמן אמת וגילה את מעשינו. שנינו לא התכוונו לקיים יחסים זה עם זה והדברים התגלגלו בלי ששלטנו על זה. סתם נסחפנו, זה היה סקס ניחומים. שנינו מצטערים מאוד והבטחנו שלא נחזור על זה שוב".
בזמן הגישור שביצעה עו"ד זהר רון הבינו השניים שהם עדיין אוהבים זה את זה ומוכנים לתת הזדמנות נוספת לנישואיהם. בפגישה הבאה בינינו החלה האישה לבכות והסבירה שהיא "לא יכולה להמשיך לסבול את המצב הנוכחי. הוא כל הזמן מזכיר לי שבגדתי בו ואפילו התחיל לקרוא לי בשמות גנאי. אי אפשר לחיות יחד ככה.
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון)
"נתתי הזדמנות אמיתית ורציתי שנסתדר, אבל בכל פעם הוא מחזיר אותי אחורה לבגידה. הרי החלטנו לנסות לשמר את הנישואים, אז למה הוא מזכיר את הסיפור הזה בכל פעם והורס הכול?"
הבעל הסביר כי קשה לו מאוד לחיות עם אשתו בידיעה שהייתה עם גבר אחר ועוד עם חבר שלו. למשל, הוא הבהיר לאשתו כי אינו סומך עליה והטיח בה, "למה לא יכולת לדבר איתי ולספר לי מה מפריע לך? היית מוצאת אצלי את הניחומים ואת הפתרון לבעיה במקום ללכת ולהתנחם בזרועות אחרים. את מתייחסת לבגידה הזאת כאילו כלום לא קרה. אני מרגיש שהחיים שלי עברו רעידת אדמה".
למרות זאת החליטו השניים לתת הזדמנות אמיתית לשיקום הקשר. הם ציינו שיש להם חשבונות בנק נפרדים, ולאחר שהשתכנעתי ברצינות כוונתם הצעתי שבכל פעם שאחד הצדדים יזכיר את עניין הבגידה הוא יצטרך לשלם קנס של אלף שקלים לצד האחר. המתווה הזה היה מקובל על הצדדים, ומאותו הרגע שבו חתמו על ההסכם לא היו עוד תזכורות לעניין הבגידה.
לסיכום, יש זוגות שהצליחו לשמור על חיי הנישואים לאחר בגידות, אבל כדי לעשות זאת ברוגע, בכנות ובמבט צופה לעתיד, עליהם להשאיר את המשקעים בנושא הרחק מאחור.