אירוע קשה הבוקר (שני) בפתח תקוה: אישה כבת 70 נספתה בשריפה שפרצה בתוך בית ברחוב הדרור. כוחות רבים של כיבוי אש והצלה נמצאים במקום וקיים חשש לקריסת חלק מהמבנה.
2 צפייה בגלריה
שריפה בדירה בפתח תקוה
שריפה בדירה בפתח תקוה
שריפה בדירה בפתח תקוה
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)
כוחות הצלה וכיבוי אש, בהם מד"א הצלה פתח תקוה, הגיעו למקום וניסו לחלץ את הדיירת שנלכדה.
מדוברות כבאות והצלה נמסר: 3 צוותי כיבוי וחילוץ פועלים בשריפה בדירה בפתח תקווה ברחוב דרור.
בדירה יש שריפה וודאית וחשש גדול להמצאות 2 לכודים, ברגעים אלו לוחמי האש מבצעים פריצה של הדלת וכניסה עם קווי מים וסריקה בדירה.
עדכון מכבאות והצלה: בהמשך לדיווח בדירה לאחר סריקה נמצא אדם ללא רוח חיים. הצוותים ממשיכים בסריקות נוספות וכיבוי מוקד השריפה.
2 צפייה בגלריה
שריפה בדירה בפתח תקוה
שריפה בדירה בפתח תקוה
שריפה בדירה בפתח תקוה
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)
מדוברות כבאות והצלה נמסר בהמשך: "לוחמי האש השיגו שליטה על האירוע. בסריקות בדירה התגלתה גופה ללא רוח חיים כמו כן ישנה קריסה חלקית של גג המבנה וזומן למקום מהנדס מבנה מהעירייה".
חובשים במד"א - הצלה פתח תקוה אבי מונק ועזריה כהן סיפרו: "מדובר בבניין מגורים בן שתי קומות כהשהדירה העליונה במבנה בערה לחלוטין, לאחר שלוחמי האש השתלטו על הדליקה התאפשר לצוותים הרפואיים להיכנס לדירה ולמרבה הצער לא נותר אלא לקבוע מותה של האישה במקום".
מדוברות איחוד הצלה נמסר: "בת 70 נהרגה כתוצאה משריפה בדירה בפתח תקוה.
אלן מלכה, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר: "בתום פעולות הכיבוי עליתי לדירה ולמרבה הצער נקבע מותה עקב אופי הכוויות הקשות מהן סבלה כתוצאה משריפה בדירתה".
מכבאות והצלה נמסר בצהריים כי הסיבה לדליקה היא סיגריה: "בעקבות השריפה ברחוב הדרור ותוצאותיה הטרגיות שבה נספתה אישה בדירתה,הוקם צח"מ מטעם שירותי הכבאות ונמצא הגורם לפרוץ השריפה אשר נגרמה מכלי עישון-סיגריה.
"שירותי הכבאות שבים וקוראים לאזרחים בכלל ולקשישים ומוגבלים בפרט להתקין גלאי עשן עצמאי בבתים זהו אמצעי מציל חיים".
פורסם לראשונה: 07:33, 30.03.20