במסגרת חקירה שמנהלת תחנת המשטרה בראש העין, בחשד להתעללות בחוסים במעון בני ציון בראש העין, עצרה המשטרה בשבוע שעבר ארבעה עובדי המקום בחשד לעבירות אלימות, כאשר בהתאם לממצאי החקירה קבע בית המשפט את הארכת מעצרם.
1 צפייה בגלריה
מעון בני ציון
מעון בני ציון
מעון בני ציון
(צילום: יריב כץ)
אתמול (ראשון) התקבלה תלונה נוספת במשטרה, מבת משפחה של אחד החוסים, אשר לדבריה "פונה מהמעון אל בית החולים אמש בשל פרכוסים", אולם עפ"י החשד ישנם סימני אלימות על גופו.
קראו גם:
כעת מתברר, כי בימים האחרונים הוגשו כתבי אישום נגד שתי תושבות פתח תקוה בשנות השישים לחייהן שחשודות כי תקפו חוסות במקום.
המקרה הראשון אירע בתחילת חודש פברואר אשתקד, אז בזמן ארוחת ערב במקום הגיש עובד נוסף, תושב טירה כבן 30, אוכל לאחת החוסות, וזו מיד לאחר מכן השליכה צלחות על הרצפה.
על פי כתב האישום, הנאשמת שנקראה למקום על ידי העובד, ניגשה אל החוסה, אחזה בחוזקה בחולצתה והרימה אותה בכוח מהכיסא. לאחר מכן אחז אותה העובד בחוזקה בידה הימנית ומשך אותה אל מחוץ לחדר האוכל. בשל הליכתו המהירה של העובד, נפלה החוסה על הרצפה. כעת מואשמים שני העובדים בתקיפה סתם.
כמה חודשים לאחר מכן, בסוף חודש יוני, עמדה אחת החוסות, כבת 20 בכניסה למטבחון בדירת בנות. עובדת במקום, בשנות השישים לחייה מפתח תקוה, ניגשה לחוסה, אחזה בשערותיה, משכה בחוזקה את ראשה כלפי מטה והושיבה אותה על הרצפה. גם היא כאמור, מואשמת בימים אלו בבית משפט השלום בפתח תקוה בתקיפה סתם.