שני עבריינים מחולון החליטו על צעד עסקי. הם שכרו חניון בפתח תקוה, אבל למרות מצוקת החנייה בערים הגדולות הם כלל לא התכוונו לתת לרכבים לחנות בו. הכוונה של השניים הייתה להרוויח מהחניון מיליונים, אבל בצורה אחרת.
2 צפייה בגלריה
לא רוצים רובוטים בשכונה. חניון רובוטי. אילוסטרציה
לא רוצים רובוטים בשכונה. חניון רובוטי. אילוסטרציה
זה היה אמור להיות חניון
(צילום המחשה: shutterstock)
בימים האחרונים הגישה פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד תושבי חולון, יצחק מוצ'ה (32) ואלישע מוטאדה (25) וכנגד שלושה נאשמים נוספים תושבי אלעד וחדרה, וזאת בגין ייצור, הכנה והפקה של קנאביס במשקל של כ-330 ק"ג. את כל זה הם עשו מה שאמור היה להיות חניון לרכבים בפתח תקוה.
מכתב האישום, שהגישה עוה"ד מור שרוני, עולה כי מוצ'ה החליט להקים מעבדה לגידול קנאביס. לכן, שכר חניון תת קרקעי בפתח תקוה אותו חילק לחדרים, וצייד בכל הנדרש לגידול שתילי קנאביס. להפעלת המעבדה, נערכו שינויים במערכת החשמל כדי למנוע קריאה של צריכת החשמל ותשלום עבורו. האחרים סייעו למוצ'ה בגידול והפקת הקנאביס.

קראו גם:
בתחילת החודש, נתפסה המעבדה ובה שתילים בשלבי גיזום וייבוש שונים במשקל כולל של כ-330 ק"ג ששווים המוערך הוא כ-28 מיליון שקלים, תוך שימוש בחשמל ללא רשות או תשלום בשווי מוערך של כ-405 אלף שקלים.

2 צפייה בגלריה
מעבדת סמים פתח תקוה
מעבדת סמים פתח תקוה
החניון הפך למעבדת סמים
(צילום: דוברות המשטרה)

כתב האישום מייחס למוצ'ה עבירות של ייצור, הכנה והפקה לפי פקודת הסמים המסוכנים ועבירת נטילת חשמל. לשאר הנאשמים מיוחסת עבירת סיוע לייצור, הכנה והפקה.
בנוסף לכתב האישום, הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים בדיון המעצר, ואלישע מוטאדה שוחרר למעצר בית מלא.