1 צפייה בגלריה
תחבורה ציבורית. המחשה | צילום: איילת רוטה-גבאי
תחבורה ציבורית. המחשה | צילום: איילת רוטה-גבאי
תחבורה ציבורית. המחשה | צילום: איילת רוטה-גבאי
החל מתאריך 1.1.2020 יחולו שינויים והתאמות בלוחות הזמנים בהתאם לביקוש ברחבי העיר ולהלן השינויים:
קו 238 תוגבר באופן משמעותי ומקשר באופן תדיר את שכונות הדר גנים, עין גנים, שיפר נווה דקלים ואם המושבות החדשה ומגיע עד לתחנת הרכבת בקריית אריה ומשם לבורסה בר"ג ולת"א.
קו 64 יתוגבר מה-6.1.20 במהלך שעות היום, בדגש על שעות השיא, אז התדירות תעמוד על כל 11-12 דקות לכיוון תל אביב. הקו יחבר באופן טוב יותר את השכונות הדר גנים , דדו, מחנה יהודה, שכונת מפ"ם, כפר גנים ג. בקו בוצעו שיפורים רבים (תוספת אוטובוסים, תחנות חדשות, מסלול הקו בתוך תל אביב שופר ועוד).
קו 44 יורחב וייתן כיסוי טוב יותר בתוך שכונת נווה גן דרך הרחובות גרינשפיין והרב מלכה למרכז העיר פתח תקוה.
קו 97 יחבר את אזור נווה גן ואם המושבות דרך רחוב קרול, לודיוב וראשון לציון. הקו ייתן מענה מהיר יותר לתחנת רכבת קריית אריה, ולמעשה לראשונה שכונות נווה גן ואם המושבות הוותיקה יחוברו לשוק העירוני באמצעות קו סדיר .
קו 10 – המשך תיגבור מסלול קו מספר 10 בשכונת יוספטל וקריית אלון לכיוון ז'בוטינסקי, הקניון הגדול.
קו 392 – יורחב דרך רחוב עצמאות ויפה נוף לרווחת תלמידי חטיבת רשיש וזאת לאחר שנים בהם לא היה מענה הולם לתלמידי רשיש ותלמידי עמל ב'. לקידום הנושא היה שיתוף פעולה הדוק בין הרשות לבין הנהגת ההורים בחטיבת רשיש.
תחנות חדשות הוצבו באזור תעשייה רמת סיב לקווים 41, 41א' לכיוון הקניון הגדול ומסוף התחבורה משה ארנס.
קווים 29,30 לכיוון נווה גן, אם המושבות ונווה דקלים – תחנה חדשה ברחוב הסיבים מול תחנת הדלק סונול.
קו 22 מכפר גנים ג' גם הוא יעבור ברחוב הסיבים ויעצור בתחנה החדשה (מול תחנת הדלק סונול).
ראש העירייה רמי גרינברג: "הצלחנו בשנה האחרונה לעשות מהפכה של ממש בעיר, להוסיף קווים, להגביר את תדירות הקווים ולהקל על הנוסעים בתחבורה הציבורית. אני רוצה לברך על שיתוף הפעולה בין אגף התנועה בעירייה לאגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה ולברך על הקשר ההדוק בין העירייה לרשות הארצית לתחבורה. עבודה משותפת זו מביאה לפתרונות תחבורה בהיקפים חסרי תקדים".