1 צפייה בגלריה
צילומים: מתוך אתר ynet
צילומים: מתוך אתר ynet
צילומים: מתוך אתר ynet
פרקליטות מחוז מרכז הודיעה היום (שלישי) כי החליטה להגיש כתב אישום נגד לירז נתן, תושבת פתח תקוה, שהיתה הסייעת בגן "בייבי לאב" בראש העין של כרמל מעודה.
בהודעה לתקשורת שפרסמה הפרקליטות נכתב: "נעדכנכם כי פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הודיעה היום לב"כ של לירז נתן, ששימשה כסייעת בגן של כרמל מעודה, 'בייבי לאב', בראש העין כי נדחו טענותיו בשימוע וכי יוגש נגדה כתב אישום בימים הקרובים בגין תקיפת קטין על ידי אחראי (ריבוי עבירות)".
בנוסף, הודיעה הפרקליטות לחשודים נוספים בתיק כי התיק בעניינם נסגר.
נזכיר כי משפטה של כרמל מעודה ממשיך להתנהל בבית המשפט.
ניקול דניאל, אמא לשני ילדים שעברו התעללות בגן, הגיבה על ההודעה: "היה שקט מדי בגזרתה של לירז נתן. אני שמחה שהפרקליטות החליטה להגיש כתב אישום סוף סוף. הסרטונים שלה מתעדים מקרים קשים לא פחות מהמקרים של שותפתה כרמל מעודה. מבחינתנו עצם העובדה שהיא נכחה תקופה בלתי מבוטלת בגן וראתה את מה שקורה, גיבתה את כרמל".
עו"ד קובי פלומו, שמייצג את לירז נתן, מסר בתגובה: "הלב נחמץ נוכח קיומן של עבירות מהסוג הזה בכלל ואולם האינטרס הציבורי מחייב לאפשר את ניהול ההליך בין כותלי בית המשפט. בהמשך להליך שימוע שהתקיים בין הצדדים, השתכנעה הפרקליטות כי יש מקום לאבחנה ברורה בין מרשתי לבין הנאשמת המרכזית בפרשה. אבחנה זו באה לידי ביטוי בעצם הגשת כתבי אישום לערכאות שונות ובעבירות בעלות חומרה נמוכה יותר ככל שניתן לסווגן כך .
"נוכח העובדה כי המדובר בנקודת פתיחה במשפט סבורני כי ככל שיתקדם ההליך ניתן יהיה להוכיח כי המעשים אינם כפי שמתוארים בכתב האישום".