כמדיי שנה מקיימת מכללת העיר פתח תקוה אירוע פתיחת שנה לסטודנטים.
מכללת העיר פתח תקוה, בניהולה של דקלה אליהו, שוכנת ברחוב שחם 64 ומקיימת לימודים בשעות הבוקר והערב, במגוון רחב של מסלולים לאורך כל ימות השבוע, כולל בשישי.
במכללה לומדים כ-2,500 סטודנטים לתואר ראשון ושני של האוניברסיטה הפתוחה במסלולי הניהול, מדעי המחשב, פסיכולוגיה, הנדסה, מדעי המדינה ויחב"ל, חינוך, ומדעי החברה והרוח.
1 צפייה בגלריה
חנן בן ארי. צילום: יריב כץ
חנן בן ארי. צילום: יריב כץ
חנן בן ארי. צילום: יריב כץ
האירוע החגיגי יתקיים ביום חמישי 31/10/19 בשעה 18:00 באודיטוריום גולדה, כאירוע משותף למכללת העיר פ"ת ולמרכז הצעירים "החממה", לפני האירוע יתקיים יריד דוכנים ססגוני ולאחריו יעלה הזמר חנן בן ארי למופע המרכזי.
ראש העיר רמי גרינברג אמר: "אני שמח לפתוח את שנת הלימודים האקדמאית במכללת העיר פתח תקוה באירוע חגיגי ושמח עם הזמר והיוצר חנן בן ארי. מכללת העיר פתח תקוה באגף לחינוך מבוגרים, מספקת מענה אקדמי לכל אלה הרוצים לשלב לימודים גבוהים עם המשך עבודה וחיי משפחה. במכללה מגוון מסלולים לאורך כל ימות השבוע ולאורך כל שעות היום. אני מאחל לכולם שנת לימודים פורייה ואירוע מהנה".
כרטיסים מסובסדים בעלות 35 שקלים, ניתן לרכוש דרך אתר ופייסבוק המכללה. האירוע מיועד רק לסטודנטים (כל סטודנט יכול לרכוש עד 2 כרטיסים ע"מ שניתן יהיה להגיע עם בני זוג), הכניסה בהצגת תעודת סטודנט.