3 צפייה בגלריה
גדית עם בעלה רפי וחמשת ילדיהם. צילום: באדיבות המשפחה
גדית עם בעלה רפי וחמשת ילדיהם. צילום: באדיבות המשפחה
גדית עם בעלה רפי וחמשת ילדיהם. צילום: באדיבות המשפחה
גדית פניז'ל (47) תושבת שכונת נוה גן בפתח תקוה, חלתה בסרטן אלים לפני כשנה וחצי. כדי להילחם במחלה היא זקוקה לטיפול ייחודי הניתן בארצות הברית שעלותו מוערכת בלא פחות ממיליון שקלים. לצורך גיוס הסכום הדרוש ייערך בפתח תקוה ערב התרמה ב-2.6 בו יופיעו אמנים בהתנדבות מלאה.
מאז התגלתה המחלה, השגרה בבית משפחת פניז'ל הפכה למורכבת במיוחד, מאחר שבעלה של גדית, רפי (48) נאלץ לעזוב את עבודתו כשהוא מתמקד בעזרה לאישתו ובגידול חמשת ילדיהם הקטנים. הילדים, בגילאי 3 עד 12, מטופלים על ידי עובדת סוציאלית צמודה ומנסים לעכל, כל אחד בדרכו שלו את אשר מתרחש סביבם.
"השגרה שלנו כרגע מאוד אינטנסיבית, שכן אנו מנהלים גם שיחות והתכתבויות עם בית החולים בחו"ל ועם תורמים שמנסים לסייע", מספר רפי. "אנחנו כרגע עסוקים בהכנות לנסיעה, שמצריכים גם טיפולים מקדימים, לצורך גל הטיפולים הראשון בארצות הברית שיימשך כשבועיים. מאחר שאין לנו את כל הסכום הדרוש, בית החולים איפשר לשלם מקדמה, ואת שאר הסכום נשלם בהמשך. אנחנו מקבלים גם עזרה וסיוע לאורך כל הדרך מפרופ' רינת ירושלמי מהמחלקה האונקולוגית במרכז דוידוף שבבית החולים בילינסון".
3 צפייה בגלריה
גדית פניז'ל. צילום: באדיבות המשפחה
גדית פניז'ל. צילום: באדיבות המשפחה
גדית פניז'ל. צילום: באדיבות המשפחה
שתף אותנו במחשבות שלכם רגע לפני אירוע ההתרמה.
"ההתרגשות מאוד גדולה מכל החום שעוטף אותנו, ואנחנו אסירי תודה לכל מי שעוזר ותורם, גם בטיפול בילדינו. זה מחמם את הלב ולא מובן מאליו בכלל. אני גם יכול לומר שכל התמיכה שאנחנו מקבלים מחזקת את גדית".
"מייד כששמעתי על המצוקה של המשפחה ועל מצבה של האם החלטתי שאני לא יכולה להישאר אדישה והייתי חייבת לעשות מעשה", מספרת לימור אדרי, ממארגני הערב, ויו"ר ועד ההורים בחטיבת הביניים יצחק שמיר, בה לומד אחד מילדיה של גדית. "בהתחלה זה היה רק ועד ההורים שהחלטנו לערוך את הערב ואז התחלנו לגייס גופים שונים למשימה. עיריית פתח תקוה בראשות רמי גרנברג ורון כץ סייעו לנו רבות עם אולם, דוכני מזון, פרסים, הגברה וכו'. גם מועצת הנוער נרתמה ועוזרת מאוד בארגון ובפרסום האירוע".
3 צפייה בגלריה
גדית ורפי פניז'ל. צילום: באדיבות רפי פניז'ל
גדית ורפי פניז'ל. צילום: באדיבות רפי פניז'ל
גדית ורפי פניז'ל. צילום: באדיבות רפי פניז'ל
במהלך ערב ההתרמה, שייערך בהיכל פיס לתרבות "גולדה", יופיעו בין השאר הסטנדאפיסט יוחאי ספונדר, אמן החושים רן גפנר , להקת Like coverband ועוד שלל אמנים. מחירי הכרטיסים יעמדו על 80 שקלים, אותם ניתן לרכוש באתר מקפת, כשכל ההכנסות לטובת הצלת חייה של גדית.
"כל האמנים והספקים מגיעים בהתנדבות מלאה והכל ערוך ומוכן לציבור הרחב שיגיע ליהנות ממופע מושקע. מה שצריך לעשות זה רק לקנות כרטיס, כשגם המחיר ממש לא יקר, בטח כשמדובר בהצלת חיי אדם. גם מי שלא יכול להגיע, יוכל לרכוש כרטיס ואנחנו נדאג לתרום אותו. כל הקהילה חייבת להירתם, ואם כל אחד יתגייס למשימה אז היא תינצל, אין מצב שלא".
ערב ההתרמה למען גדית פניז'ל ייערך ביום ראשון 2.6.19 בשעה 19:30 בהיכל פיס לתרבות גולדה, רחוב אריה בראון 3 פתח תקוה. עלות כרטיס 80 שקלים, כל האמנים יופיעו בהתנדבות מלאה.
לדף הפייסבוק "החיים של גדית בידיים שלך" ופרטים לתרומות לחצו על הקישור.