2 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות לנה ולסנקו
צילום: באדיבות לנה ולסנקו
צילום: באדיבות לנה ולסנקו
רכב טויוטה CHR מודל 2019 הושחת הלילה (בין שלישי לרביעי) בחניון פרטי של בניין ברחוב בן יהודה 23 בפתח תקוה. הרכב שייך ללנה ולסנקו, דיירת בבניין, שלא האמינה שזה קרה לה.
כך כתבה בפוסט שפרסמה בפייסבוק, שהפך לויראלי:
"בהלם ממה שקרה לי היום. קמתי הבוקר ולא האמנתי שלמישהו יש לב וביצים להגיע ולהשחית לי את הרכב בצורה כזאת!! חזרתי אתמול בשעות הערב הביתה והרכב עמד בחניה הקבועה ( חניה שלי פרטית ) וכשקמתי בבוקר הוא כבר היה מושחת!
"לא רק שזה עצוב,מכעיס ובעיקר לא יאומן זה גם גוזל כרגע מזמני! במקום להגיע לעבודה ולהתחיל את היום כמו כל יום נאלצתי לבלות במשטרה בתקווה שימצאו את הבנאדם (כמו שאתם מניחים לעצמכם כנראה שהם לא ימצאו אותו לעולם).
לכן החלטתי לפנות אליכם ולבדוק אולי במקרה הכי קלוש שיכול להיות מישהו ראה! זה קרה הלילה בין השעות 00:00-07:00 ברחוב בן יהודה 23 פתח תקוה! רוצה לציין שאין לנו שום סכסוך עם השכנים! אם מישהו ראה משהו אשמח לעזרתכם בפרטי או בנייד 054-9448264. תודה רבה, מקווה שבעזרתכם נוכל למצוא את הנבלה שלא התעצל לבוא באמצע הלילה ולהשחית לי את האוטו".
2 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות לנה ולסנקו
צילום: באדיבות לנה ולסנקו
צילום: באדיבות לנה ולסנקו
כאמור בפוסט, לנה מחפשת עדים למקרה ההשחתה שהיה הלילה. היא הגישה תלונה במשטרה ופנתה לעירייה, בתקווה שהיו במקום מצלמות שיוכלו לאתר את העבריינים. על הרכב רוססו צבעים שונים מכל הכיוונים.
"זה היה מכוון לאוטו שלנו", היא מספרת בשיחה עם מיינט פתח תקוה. "רק הרכב שלי רוסס בחניון, במכוניות אחרות אף אחד לא נגע".
למה לדעתך עשו דווקא לך את זה?
"אני מנהלת חשבונות ובעלי עובד היי-טק. אנחנו אנשים פשוטים, זוג צעיר שרק קנה אוטו טויוטה CHR מודל 2019. אולי מישהו מקנא פשוט, לפני זה היה לנו אוטו ישן והכל היה בסדר. מישהו כנראה לא יכול לחיות עם זה. התחלתי את הבוקר בהלם מוחלט. הגשתי תלונה, פניתי לעירייה לגבי מצלמות".
מהמשטרה טרם התקבלה תגובה.