1 צפייה בגלריה
הפרסום שהוציאה העירייה, שכולל את פינת הליטוף
הפרסום שהוציאה העירייה, שכולל את פינת הליטוף
הפרסום שהוציאה העירייה, שכולל את פינת הליטוף
בעקבות תלונות תושבים על פגיעה בבעלי חיים: בוטלה פינת הליטוף שתוכננה לאירועי ה"עדלאידע" שייערכו בפתח תקוה ב-21 במרץ. במקומה ימוקמו פינות אימוץ בעלי חיים.
השבוע פרסמה תושבת העיר, נטע כהן טילבור, פוסט ברשת החברתית בו היא קוראת לראש העירייה לבטל את פינת הליטוף שתוכננה בעקבות סבלם הרב שעוברים בעלי החיים בפינות הליטוף לדבריה.
"לרוב מראש הוא מוחזק בתנאים נוראיים, וגם אם לא, הוא יטורטר בכלוב קטן ברכב, יגיע למקום הומה אדם, רעש, מוסיקה, ילדים, צעקות ועוד", ציינה כהן-טילבור. "לבעלי חיים חוד השמיעה חזק הרבה יותר משלנו, הם יועברו מיד ליד, יכול להיות שאף יפלו, יוחזקו חזק מידיי, אולי אף במקומות שאסור לגעת בהם ובכלל, ינהגו בהם כמו שנוגעים בחפץ".
הפוסט זכה לתגובות משני צדי המתרס, כשחלק מהתושבים הסכימו עם הפוסט וציינו כי בעלי החיים עלולים לעבור חוויה לא נעימה, ואחרים ציינו כי פינת הליטוף היא דבר מבורך מאחר וישנם בעלי חיים שאוהבים לקבל אהבה מבני אדם.
בסופו של דבר, ראש העירייה הגיב אף הוא בנושא וכתב כי "הנושא נבחן שוב ונושא פינת הליטוף בוטל. זאת למרות שלשם כך ישנם את האישורים הנדרשים והטיפול בחיות בפיקוח משרד הבריאות".
מעיריית פתח תקוה אישרו את דבר ביטול פינת הליטוף וציינו כי במקומה, יוצבו פינות אימוץ בעלי חיים.