1 צפייה בגלריה
רמי גרינברג שובר את האקווריום. צילום: מתוך הפייסבוק
רמי גרינברג שובר את האקווריום. צילום: מתוך הפייסבוק
רמי גרינברג שובר את האקווריום. צילום: מתוך הפייסבוק
ראש עיריית פתח תקוה הנבחר, רמי גרינברג, הגיע היום עם פטיש לחדר ישיבות המועצה. המטרה: לשבור את קיר ה"אקווריום", שהפריד בחמש השנים האחרונות בין חברי המועצה לתושבים שהגיעו לראות את הדיונים בישיבות המועצה.
גרינברג, שהיה מלווה בסגן ראש העירייה המיועד ומספר 3 שלו צדוק בן משה, אמר: "מדובר בהיסטוריה. האקווריום שבודד את התושבים במשך חמש שנים הוסר ועכשיו גם הקיר הזה יוסר".
בתוך כך, גרינברג כינס הבוקר את המנהלים הבכירים בעירייה ובחברות הבת ושטח בפניהם את ה'אני מאמין שלו'. "באתי לעבוד קשה, למען העיר ולמען התושבים ויש עבודה רבה לפנינו", פתח ראש העירייה את דבריו. "אני חי את התושבים והשאיפה והיעד שלי היא שפתח תקוה תהפוך בחמש השנים הקרובות לעיר מובילה בארץ בכל תחומי החיים, אין כל סיבה שזה לא יקרה ועל מנת ליישם זאת, המנהלים והעובדים מחויבים לעשות סוויצ' בחשיבה, אני יודע שזה לא קל, אבל זה מה שיהיה" הדגיש גרינברג.
"אנחנו שליחי ציבור ואנחנו ניתן את השירות הטוב ביותר והיעיל ביותר לתושבים ולתושבות ברחבי העיר, כל אחת ואחד מכם הוא חוד החנית במערכת הזו ואני מצפה לראות אתכם יוזמים ומקדמים פרויקטים. אני כאן כדי לעזור לכם ומי שיהיה יצירתי ויוזם, יקבל ממני את כל הגיבוי שצריך – וזה מתחיל מעכשיו".
ראש העירייה עדכן שבימים הקרובים יוזמנו כל המנהלים לשיחת עבודה ראשונית ולשם כך ביקש מהמנהלים להכין תכנית עבודה שנתית, על פי השקפת עולמם.
גרינברג ביקש להזים שמועות שפושטות במסדרונות העירייה מאז נבחר לתפקיד: "אני מבקש לא להתרגש משמועות שרצות במסדרונות העירייה, אין לי עניינים אישיים עם אף אחד מכם. יש לכם את הנייד שלי, אני מבקש שתבדקו ישירות מולי כל שמועה שצצה. מי שיעבוד קשה, יתוגמל בהתאם. אין מקורבים, אין משוייכים פוליטית, הכל יהיה ענייני, לא אישי. כל אחת ואחד מכם ייבחן אך ורק בתפוקת עבודתו ועבודת הצוות שכפוף לו. הכסף יופנה החוצה ולא פנימה וכל שאני מבקש הוא שתתנו את הלב ואת והנשמה לתושבי העיר, תהיו זמינים, שתהיה שירותיות, כי זו תמצית המערכת העירונית – לשרת את הציבור".
"אנחנו נפעל לקדם אמנת שירות וזמני תקן, נשמור על טוהר מידות במערכת העירונית. אני בא לעשות מהפכה - יש לנו ייעוד, תפקיד ומטרה", חתם גרינברג את דבריו.
ישיבת מועצה חגיגית תיערך ב – 20/11/18 באולם שרת.