2 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות תושבים
צילום: באדיבות תושבים
צילום: באדיבות תושבים
מחכים לדואר: תושבי שכונת אם המושבות שמקבלים את הדואר שלהם בסניף הדואר במרכז המסחרי "אמי סנטר" מתלוננים על תופעה של איחורים, סגירות סניף בשעות מוקדמות ועומסים וצפיפות בלתי נסבלים.
כך מתארת זאת אחת התושבות: "זה סניף שמתיימר לתת שירות לשכונת אם המושבות שמונה עשרות אלפי תושבים. הסניף צפוף בטירוף כך שכל הממתינים יושבים מחוץ לסניף בסמוך לג׳ימבורי רועש. לא ניתן לקבל בו חבילות ותושבי השכונה נאלצים לפנות לשופרסל דיל בסגולה".
מה בדיוק הבעיה בסניף?
"כל יום מצמצמים את אפשרויות השירות הניתנות בסניף. השבוע למשל החליטו לסגור אחר הצהריים".
התושבים מספרים כי בשבוע האחרון של אוגוסט, הסניף היה סגור אחר הצהריים במשך כל הזמן.
"ככה זה כשאין תחרות", אומר תושב אחר. הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם. מישהו צריך לצעוק".
2 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות תושבים
צילום: באדיבות תושבים
צילום: באדיבות תושבים
מה הפתרון שלך?
"יכלו לחשוב על סניף דואר גדול דיו שיכיל את כל החבילות, במקום זה כל יום הם מצמצמים את שטח הסניף ומכניסים לו מדפים גם במעבר הצר, כך שגם בן אדם לא יכול לעמוד שם".
תושב אחר מספר: "הייתי שם באוגוסט ובאותו זמן היו ארבעה אנשים לפני וחיכיתי 35 דקות עד לתור שלי. היתה רק פקידה אחת בסניף שנותן שירות מאד מצומצם. זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה, גם מבחינת הסגירות שלהם, הייתי ביום שישי אחד ב-12:20 אחרי שבדקתי באינטרנט שפתוח עד 12:30. גם על הדלת רשומה אותה שעה אבל הסניף היה סגור".
מדואר ישראל נמסר בתגובה: "זמני ההמתנה בסניף בפתח תקוה הם מהנמוכים בארץ והם השתפרו משמעותית בזכות פתיחת מרכזי מסירה רבים בעיר בשנתיים האחרונות. במידה והיה עומס נקודתי כתוצאה מימי קצבאות או מע"מ הוא יבדק ובכל מקרה מומלץ להזמין תור מראש באתר החברה או בטלפון.".