אם מיציתם כבר את הים והבריכות הקיץ, ומתחשק לכם בילוי קריר ומימי קרוב לבית וחינמי, בוודאי תשמחו לשמוע שחמש דקות מכאן יש מפל קריר וצונן שאליו מגיעים יותר ויותר אנשים מכל הסביבה.
מדובר במפל שמהווה חלק ממקורות הירקון, אשר נמצא על התוואי הממוקם באזור שבין מתחם ירקונים לאגם האקולוגי בהוד השרון, אחרי גשר הירקון.
3 צפייה בגלריה
המפל הנסתר
המפל הנסתר
המפל הנסתר
תוכלו לשכשך במי הירקון הצוננים והנקיים ומשם להכנס אל מתחת למפל הזורם כל ימות השנה ולשבת על אחד הסלעים. זה אמנם לא מפלי הניאגרה, אבל בשביל להתקרר קצת בחום של אוגוסט בהחלט שווה.
חשוב לציין שתושבי הסביבה כבר גילו די מזמן את המקום הזה, אז בשבתות הוא די עמוס במשפחות עם ילדים. באמצע השבוע המקום קצת יותר שקט, אז אולי כדאי לתכנן את בילוי המים שלכם בימי חול.
3 צפייה בגלריה
המפל הנסתר
המפל הנסתר
המפל הנסתר
איך מגיעים אל המפל הנסתר? פשוט כותבים ב-waze "המפל הנסתר" כשאתם נמצאים באזור קניון שרונים או מתחם ירקונים. הדרך אל המקום היא כביש עפר שאינו סלול, אז קחו בחשבון נסיעה איטית יחסית לאורך מאות מטרים עד הגעתם אל היעד.
והכי חשוב: שמרו על הניקיון. האתר הינו מקום חינמי ולא מתבצעים בו שירותים תכופים של פינוי אשפה. לכן, הביאו עמכם שקיות אשפה כדי שגם הבאים אחריכם יוכלו להנות מהמפל הקסום.
אגב, אין במקום מציל - אז השגיחו היטב על ילדיכם. תהנו.
3 צפייה בגלריה
השלט המוצב במקום
השלט המוצב במקום
השלט המוצב במקום