בעיריית ראש העין מקדמים מהלך לקריאת רחוב חדש על שם הכוכבת הבינלאומית שגדלה בעיר, גל גדות.
היוזמה המפתיעה באה כחלק מהרצון למתג את ראש העין כעיר אטרקטיבית, צעירה וחדשנית. בעתיד הקרוב ההצעה עשויה להגיע לוועדת השמות העירונית.
אחד מיוזמי הרעיון לקרוא רחוב על שם גדות הוא רפאל חתוכה, יועץ התקשורת של העירייה ומקורבו של ראש העירייה שלום בן משה.
לדברי חתוכה, הכל החל מפנייה שהתקבלה מטעם יחסי הציבור של הסרט "וונדרוומן" שיצא השנה שבו מככבת גדות וזכה להצלחה עולמית מסחררת.
1 צפייה בגלריה
רפאל חתוכה. צילום: מתוך הפייסבוק של חתוכה
רפאל חתוכה. צילום: מתוך הפייסבוק של חתוכה
רפאל חתוכה. צילום: מתוך הפייסבוק של חתוכה
"אני תומך נלהב במהלך הזה כי גל גדות מביאה כבוד גדול לראש העין ולמדינה ואנחנו גאים בה. כמעט בכל ראיון שלה בתכניות הטלוויזיה בארץ ובעולם היא מדברת על ראש העין ומספרת על העיר רק דברים טובים. היא אחלה בחורה, גדלה פה וכל התושבם גאים בה. גם ההורים שלה גרים בראש העין ומגיע לה שיקראו רחוב על שמה".
לדברי חתוכה, על מנת להתקדם במהלך לקריאת רחוב על שמה יש לו תנאי והוא שגדות עצמה תסכים. "אנחנו רוצים כמובן לוודא שהכלה מעוניינת בכך".
יצויין כי בראש העין נהוג לקרוא רחובות על שם אנשים שהלכו לעולמם. על מנת לאשר לקרוא רחוב על שם גל גדות צריכה ועדת השמות להתכנס ולאשר זאת באופן חריג באישור ראש העירייה שלום בן משה.
גורם בכיר בעירייה מסר כי בן משה הביע הסכמתו לקידום המהלך וכך גם מנכ"ל העירייה, שלמה שילה.
על פי הערכות, במידה שהמהלך ייצא אל הפועל הרחוב שייקרא על שם גל גדות יוצב בשכונת פסגות אפק החדשה. בשכונה זו כבר קיימים שמות של רחובות על שם אומנים שהלכו לעולמם כגון יפה ירקוני, שושנה דמארי, שייקה אופיר ועופרה חזה.