האם ראוי? תושב ראש העין, שחנק את פרודתו בזמן ששהתה בדירה בפתח תקוה ואף איים עליה בסכין קצבים, נידון לארבעה חודשי עבודות שירות ושישה חודשי מאסר על תנאי.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום ארכיון: לירן תמרי)
האירוע המדובר אירע לפני כשנה, אז הגיע האיש בשנות ה-40 לחייו אל פרודתו שהתגוררה אף היא בראש העין ומשם נסעו יחד לדירה בפתח תקוה בה התגורר גבר איתו היא ניהלה מערכת יחסים באותה עת.
בעודם שוהים בדירה בפתח תקוה, התפתח דין ודברים בין בני הזוג הפרודים במהלכם דרש האיש מפרודתו כי תצא מהבית מאחר ואין בכוונתו לאפשר לה להישאר עם אותו אדם שאיתו היא מנהלת מערכת יחסים. האישה סירבה ובתגובה, משך הגבר בזרועותיה והצמידה לקיר תוך שהוא חונק אותה למספר שניות.
לנוכח צעקותיו של האדם האחר שהבחין במתרחש, שחרר הנאשם את אחיזתו מגרונה של פרודתו, נטל סכין קצבים מהמטבח ובעודו אוחז בסכין אמר לפרודתו כי יפגע בה. בתגובה, היא נמלטה לחדר וסגרה את הדלת, תוך שהיא מתיישבת מאחוריה וחוסמת את הכניסה, בעוד האיש איתו הייתה בזוגיות צועק לנאשם שיחדל ממעשיו.
קראו גם:
האיש אכן עזב את הסכין אך עשה את דרכו לעבר החדר בו שהתה פרודתו וניסה לפתוח את הדלת. רק לאחר שאיימה כי תתקשר למשטרה ואף עשתה זאת, נמלט הנאשם מהמקום.
לאחרונה כאמור, גזר שופט בית משפט השלום בפתח תקוה על התוקף ארבעה חודשי מאסר בפועל שיומרו לעבודות שירות, שישה חודשי מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננת בגובה 1,500 שקלים.
בנימוקיו לעונש ציין השופט כי לקח בחשבון את הודאת הנאשם בעבירה ואת העובדה כי לא היה לו עבר פלילי.
"עוד התחשבתי בכך שהנאשם פוטר מעבודתו בשל הליך משפטי זה וכי כיום בני הזוג גרושים", ציין השופט.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה