עדיין לא נרגעו הרוחות מאז התפרסמה הכלה מורן בן אסולין כשהיא עומדת לצידו של עומר אדם בחתונתה, וביום שישי האחרון, התחוללה תקרית נוספת באירוע בו הופיע הזמר המצליח.
(צילום וידאו: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
הפעם האירוע היה בכיכובו של לא אחר מאשר איש העסקים עמוס לוזון, אושייה פתח תקוואית ידועה, שבמהלך חגיגות יום הולדתו אמר למיקרופון: "מי שלא יעלה לבמה אאנוס אותו בברוטאליות".
כידוע, משפחת לוזון מוכרת כמשפחה של אנשי עסקים ושמם של האחים נקשר בלא מעט אירועים מתוקשרים בעבר, בין היתר עקב מעורבותם בעולם הכדורגל בכלל ומכבי פתח תקוה בפרט.
הפעם כאמור היה זה תורו של עמוס, שעזב בשנת 2019 את מכבי ולאחרונה הספיק להודיע כי הוא עוזב גם את עירוני ראשון לציון אותה רכש.
הוא חגג יום הולדת באירוע נוצץ בסוף השבוע האחרון בהשתתפות אמנים מהשורה הראשונה, ביניהם עומר אדם, אייל גולן ונועה קירל.

1 צפייה בגלריה
עמוס לוזון ועומר אדם במסיבת יום ההולדת
עמוס לוזון ועומר אדם במסיבת יום ההולדת
עמוס לוזון ועומר אדם במסיבת יום ההולדת
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

אלא שעל האווירה החגיגית, העיב אירוע קצת פחות חגיגי, והוא התרחש בזמן שעל הבמה הופיע עומר אדם שספק אם נרגע בעצמו מאז חתונתה של מורן מן אסולין שהפכה לוויראלית.
בסרטון שתיעד את הרגעים השנויים במחלוקת, נשמע לוזון אומר לזמר הפופולרי: "גם אייל פה". עומר אדם שאל בתגובה: "אז רק אני כאילו ז... אותי?" והמשיך "ואם אתה לא תעלה את כולם לבמה...".
כאן לקח לוזון את המיקרופון מהזמר ואמר: "מי שלא יעלה לבמה אני אאנוס אותו בברוטאליות". התגובה של עומר אדם לאחר מכן הפתיעה אולי לא פחות כשאמר: "תודה רבה, זה מה שרציתי לשמוע", ולאחר מכן המשיך בשירה.
קראו גם:
הסרטון שבו תועדו האירועים פורסם ברשתות החברתיות והפך לויראלי.
יצרנו קשר היום עם עמוס לוזון כדי לקבל את תגובתו, אך הוא ציין כי הוא בחו"ל ומסר: "זה לא מעניין".