פרקליטות מחוז מרכז הגישה בימים האחרונים לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד גבר בן 34 בחשד כי ניסה לשדוד כספרית בבנק מזרחי-טפחות ברחוב העצמאות במהלך החודש שעבר. החשוד שהשתמש בפתק, נמלט ללא הכסף לאחר שהבין שנעשה שימוש בלחצן מצוקה.
2 צפייה בגלריה
קניון הכיכר בנק מזרחי טפחות פתח תקוה
קניון הכיכר בנק מזרחי טפחות פתח תקוה
סניף הבנק בו אירע ניסיון השוד
(צילום: מתן דויטש)
האירוע התרחש כזכור בשעת צהריים ב 16 במרץ, אז לפי כתב האישום גמלה בליבו של האיש, תושב האזור, החלטה לשדוד סניף בנק בפתח תקוה. לשם כך, הצטייד במעיל, כובע גרב, משקפי שמש, ומסכה רפואית שנועדו להסוות את זהותו.
בשעה 12:14 הגיע האיש יחד עם אדם אחר לרחוב מייזנר בכפר גנים ג' עם רכב מסוג סיטרואן ברלינגו והחל לצעוד לכיוון רחוב העצמאות. כשהגיע למקום, נכנס לסניפי בנק הפועלים, הבנק הבינלאומי ובנק דיסקונט אך הבחין כי אין בהם שירותי קופה ולכן המשיך לסניף של מזרחי טפחות.

2 צפייה בגלריה
שוד בנק - תמונת פייסבוק
שוד בנק - תמונת פייסבוק
שוד בנק
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

בכתב האישום נטען כי כשהגיע למקום, לקח מספר והמתין לתורו. כשנקרא לקופה, הוא ניגש לכספרית והראה לה פתק עליו נכתב "זה שוד. להוציא את הכסף מהקופה".
הכספרית המבוהלת לחצה על לחצן המצוקה והוציאה שטרות מתוך המגירה על מנת למסור לנאשם, אלא שאז הבחין האחרון שכפתור המצוקה נלחץ ונמלט מהסניף מבלי שלקח את הכסף. בהמשך הוא נעצר על ידי המשטרה ומאז שוהה במעצר. כעת כאמור, מוגש נגדו כתב אישום בגין ניסיון שוד.